Muutama viikko sitten pidetyt arkipelit olivat suksee joten jatkoa on tarjolla.
Pelipaikkana Lempäälä. Aloitellaan klo 16 kieppeillä ja pelataan niin kauan kun on mielekäs määrä pelihalukkaita. Vetäjällä ei ole kiire nukkumaan.
Pelimuotoina tullaan näkemään perus mättö & hyökkäys/puolustus-pelien lisäksi ainakin squad pohjainen mättö 3-5 hengen ryhmissä.
Ilmoittautumine tähän ketjuun. Pelit pidetään mikäli pelaajia tulee vähintään kymmenen.
Ilmoittautuneita pelaajia: 15+