Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Pelit ja tapahtumat
»
Berget 14
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Berget 14 (Luettu 7758 kertaa)
Balrog
Käyttäjä
Viestejä: 200
Berget 14
«
:
25 Lokakuu, 2015, 12:09:27 »
Onko lähtijöitä?
Kartoitetaan yhdessä osapuolivalintaa, väkimäärää yms.
http://www.turkusoft.fi/sfm/index.php?board=45.0
Kirjattu
"In hoc signo vinces"
NumbNuts
Käyttäjä
Viestejä: 42
Vihainen veteraani
Vs: Berget 14
«
Vastaus #1 :
25 Lokakuu, 2015, 16:38:39 »
Siiviliksi menen, jos pääsen.
Kirjattu
Turskanlahtaaja, RAIDAAJA, Usvainen kukka ja muuta sen sellaista.
infoBass
Käyttäjä
Viestejä: 85
Vs: Berget 14
«
Vastaus #2 :
25 Lokakuu, 2015, 16:46:05 »
Itse olen vähän silmäillyt rangereita
Kirjattu
k4meli
Käyttäjä
Viestejä: 374
Pinkiponkii
Vs: Berget 14
«
Vastaus #3 :
25 Lokakuu, 2015, 17:38:03 »
Ines skenes niinku tiietää.
Kirjattu
Haapanen
Toimikunta
Käyttäjä
Viestejä: 226
Vs: Berget 14
«
Vastaus #4 :
01 Marraskuu, 2015, 23:09:58 »
Ineillä ollaan, lippukin hankittu.
«
Viimeksi muokattu: 02 Marraskuu, 2015, 09:22:25 kirjoittanut Haapanen
»
Kirjattu
k4meli
Käyttäjä
Viestejä: 374
Pinkiponkii
Vs: Berget 14
«
Vastaus #5 :
02 Marraskuu, 2015, 08:59:30 »
Nonniin. NAF liput myytiin vartissa loppuun. Oma porukka menossa alustavasti NAF Rangereille.
Kirjattu
NumbNuts
Käyttäjä
Viestejä: 42
Vihainen veteraani
Vs: Berget 14
«
Vastaus #6 :
02 Marraskuu, 2015, 17:27:13 »
Siiviileille ilmottu.
Nyt pitää miettiä sitten miten mä menen sinne
Kirjattu
Turskanlahtaaja, RAIDAAJA, Usvainen kukka ja muuta sen sellaista.
infoBass
Käyttäjä
Viestejä: 85
Vs: Berget 14
«
Vastaus #7 :
02 Marraskuu, 2015, 18:17:53 »
Varmaankin ite oon menossa autolla paikanpäälle, jos joku kaipiaa kyytiä ja on,valmis jakamaan bensakuluja niin kyytiin pääsee sitten aikanaan
Kirjattu
k4meli
Käyttäjä
Viestejä: 374
Pinkiponkii
Vs: Berget 14
«
Vastaus #8 :
03 Kesäkuu, 2016, 14:33:47 »
Hui hai. Tää on enää viikkojen päässä! Kukas lopulta on menossa?
Kirjattu
Mahonen
Käyttäjä
Viestejä: 4
Vs: Berget 14
«
Vastaus #9 :
10 Kesäkuu, 2016, 10:37:58 »
Kylläpä vain, viime vuosi jäi välikköön mutta nyt taas jatkuu.
Naffilla tukikohtatouhua
Kirjattu
NumbNuts
Käyttäjä
Viestejä: 42
Vihainen veteraani
Vs: Berget 14
«
Vastaus #10 :
10 Kesäkuu, 2016, 22:59:40 »
Ite oon siviileillä. Vielä ei sata varmasti ole varmaa mitä tulen tekemään, mutta varmaan labratakissa heilun sielä.
Kirjattu
Turskanlahtaaja, RAIDAAJA, Usvainen kukka ja muuta sen sellaista.
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Pelit ja tapahtumat
»
Berget 14