Juu, kaikki lähti siitä, kun kaverini osti joskus 2006-08 vuonna vapputorilta muovisen mini-vemppu-AK:n JOKA AMPUI KUULIA! Se oli aivan uskomatonta silloin. Siitä kesti puoli vuotta, että sain isän suostuteltua ostamaan minullekin airsoft-aseen. Se oli Double Eaglem G36C, joka ampui 25 metriä!!!! Niillä sitten kaksistaan räiskittiin pusikoissa, kunnes minä sain parin vuoden päästä Maruin vemppu scorpionin. Siitä sitten taas vuoden päästä Smith & Wesson haulikon, jolla sitten kävin pelaamassa Toijalassa yhden kesän ajan. Seuraavana vuonna sain ensimmäisen kunnollisen AEG:n Kalash:n AK-74, jolla sitten aloittelin Deconilla vuoden 2010 lopussa, ja siitä sitten eteenpäin. Hassua tässä on se, että se kaverini ei edes tiennyt vielä ostaessaan, että se mini-AK ampui kuulia, eivätkä hänen vanhempansa myöskään. Ja hän ei saanut muita aseita, koska hänen vanhempiensa mielestä ne ovat liian vaarallisia.