Kirjoittaja Aihe: Miten aloititte?  (Luettu 6408 kertaa)

samppa

• Käyttäjä
Vs: Miten aloititte?
« Vastaus #15 : 06 Maaliskuu, 2015, 16:28:08 »
Ekana tuli ostettuu kirppikseltä jousiM4 ammuttii jonkiaikaa ja se meni rikki.Pian kaveri oli ostanu gybergunin famasin ja kysyin mistä osti.Proairsoftis kävin ostaan vempun, sitte AK47 tackticalin.Ekana ku vaihoin maalitaulut kavereihin ja sitte pelattiin puskapelejä , kunnes löysin tän.

NumbNuts

• Käyttäjä
  • Vihainen veteraani
« Vastaus #16 : 08 Maaliskuu, 2015, 00:30:25 »
Halpahallin maastopuku, TM P226 vemppu ja pururata. Voiko vuosituhatta paremmin vaihtaa.
Turskanlahtaaja, RAIDAAJA, Usvainen kukka ja muuta sen sellaista.

oskusft

• Käyttäjä
  • Ai sotahulluutta? Epäilen...
« Vastaus #17 : 20 Huhtikuu, 2015, 23:21:51 »
Meiki tuli vuodattaa tänne teidän muiten innottamana oman stoorin, ku pitäähän se kertoa ! (...) Juu elikkä meikin ura lähti käyntiin siinä keväällä/kesällä 2010 vissii ku täytin sen 9v.. Eli mulla oli ollu hallussa sellai airsoft jo varmaa 2 vuotta ennen ku sain oikeesti tietää et se on kuulapyssy..   Nii sillä oltii sit siin aikasemmi leikitty sotaa ilman paukkuja tottakai. Mutta sitten kun se pari vuotta sen jälkeen ku sain sen pyssyn rupes noi kaverit ostaa k-marketista kuulapyssyjä sit ostin itekki sellasen ja paukuteltii niillä menee pitki tietä, sitte ku joskus sit tulin himaa syömää nii iskä kerto että se sun iso pyssyskin ampuu kuulia sit olin sillee että (mitäähhh !!!!????....) No, te tajuutte. sit se sano että sillä on kaapissa niitä kuulia siihe ((( Aseen oli siis ostanu kuulien kera setä mut se oli leikkiaseena siihen asti ku ne ei tainnu iha luovuttaa viel siin iässä ampuvaa asetta ~7v~...))) Ok takas stoorii nii eihä me niitä kuulia löydetty nii latasin lippaan täyteen k kaupan oransseja "mömmö kuulia" näin me sanottii ku siin keskellä menee sellai sauma josta tulee sitä muovia.. En tiä mistä nimi loppujenlopuks tuli mutta kuitenkin lipas oli täynnä mömmökuulia ja mentii sotimaan mun puolellehan haluttiin kovin ku automaatti ase :) mutta sitte muutaman lippaallisen jälkee rupes kuuluu vaa sellasta outoa ääntä ja mitään ei sisältä tullu ja himassa sit tutkittii ei löytyny syytä ja roskii ase ((JOHTU 180% varmasti niistä halppiskuulista)) ... Ja sit kävin netistä innokkaasti tutkimassa mistä näitä aseita saa ja päädyin proairsoftin sivuille. Sieltä halvin mahollinen aeg makso 50€ sellai ak sillä sit mentii sotii. sit kaveri kävi pirkanmaasoftin pelis siel dekonilla ja siitä se munki laillisiin peleihin osallistuminen alko. siinä kesällä sitte olin ostanu sellase asg m15 a4 risin jolla nytki softaan olin sillo kait sen 12v. Sit vähä varusteita tullu osteltua eeppinen aeg pisla.. Ainii ja semmoi 100€ marui m3000 full metal hulikko mäntä tottakai nyt rikki ja ei varaosii.. Että tässä 13 iha just 14v pojuna viel softailen siel pirkanmaasoftin peleis aikalailla Dekonilla että pitäis ny 3.5 tulla taas riehuu sinne kunno porukan kaa.. Sori sekavuudesta mutta tää nyt tänne on pakko laittaa... Ei tässä illalla pysty kauhee selvää esseetä kirjottaa... Mut no juu siin mun stoory.. >D
« Viimeksi muokattu: 20 Huhtikuu, 2015, 23:28:59 kirjoittanut oskusft »
It's airsoft, simple right ?