Kirjoittaja Aihe: Uusvanhalle kaveria  (Luettu 10637 kertaa)

Jarppa

• Käyttäjä
Uusvanhalle kaveria
« : 10 Elokuu, 2015, 19:13:43 »
Jos joku/jotkut liikkuvat autolla Lielahden suunnasta pelipaikoille ja huolisi riesaksensa uuden tulokkaan, soppii huudella perään. Laji on tuttua huttua mutta kaupunki ja ihmiset aevan kummia. Kunhan paikat ja tavat tulevat tutuiksi niin minusta saapi kullanarvoisen käskytettävän pelikentille.
The beast will vengefully fall for you

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
Vs: Uusvanhalle kaveria
« Vastaus #1 : 10 Elokuu, 2015, 22:59:15 »
Tervenstä mieheen! Ja tervetuloa pelaamaan, toivottavasti kyytiä Liekkarin suunnilta löytyy. Porukka on kummaa, mutta oikein mukavaa. Talon tavoille oppii nopeasti ja eipä aikaakaan kun frägäät peleissä kuin vanha Pirkanmaasoftilainen.

Tombad

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 11 Elokuu, 2015, 00:08:57 »
Tämän ei sinänsä pitäisi vaikuttaa mihinkään, mutta koska minä olen minä niin.. minkäs ikäinen mahdat olla? heh.. :D Kyytiini mahtuu kyllä, Lielahden lähettyvillä asun itsekin. Peleihin en välttämättä kaipaa seuraajaa, sillä viihdyn mainiosti yksin pusikoissa, jolloin pystyn pelaamaan "taktisemmin". :)

Pienet avustukset bensakulujen kanssa ovat myös enemmän kuin tervetulleita, mutta eivät pakollisia!

Jarppa

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 11 Elokuu, 2015, 09:11:58 »
Ah tosiaan ikähän siitä jäi pois :D -92 on vuosikerta, että ei sen nuorempi/vanhempi. Voidaan sähköpostilla sopia tarkemmin/vaihtaa numeroita jne, omani pitäisi ainakin näkyä profiilissa.
The beast will vengefully fall for you

Tombad

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 11 Elokuu, 2015, 23:52:10 »
Nonni, sinähän olet sitten lähestulkoon saman ikäinenkin kuin minä, itsehän olen -93. Jees, eiköhän nuo kyydit onnistu ainakin niihin peleihin mihin itsekin olen menossa! :)

P.S. Pist(än/in) sinulle vielä YV:llä tulemaan lisätietoja.