Kirjoittaja Aihe: Ak  (Luettu 6818 kertaa)

ekkis

• Käyttäjä
Ak
« : 24 Kesäkuu, 2013, 00:55:09 »
Löydetty 23.6. offarilta ak-sarjalainen, tuntomerkkejä vastaan saa takaisin.

Jesme001

• Käyttäjä
  • Ase ei tee pelaajaa.
Vs: Ak
« Vastaus #1 : 11 Elokuu, 2013, 18:02:52 »
Mitäs tälle aseelle tehää jos sille ei löydy omistajaa?

ekkis

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 11 Elokuu, 2013, 19:56:31 »
Mä en tiedä, nyt on kulunut yli kuukausi eikä omistaja ole hakenut pois.

Nöpö

• bottom
  • Käyttäjä
« Vastaus #3 : 11 Elokuu, 2013, 22:11:08 »
Eikös löytötavarat yleensä viedä remulle?
:D

ekkis

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 11 Elokuu, 2013, 22:42:46 »
No en mä tiedä olisiko siitä apua, sillä siis sen omistaja on tiedossa jo, ja omistaja tietää että se on minulla. Mutta se ei ole ottanut yli kuukauteen yhteyttä/vastannut viesteihin.

Jesme001

• Käyttäjä
  • Ase ei tee pelaajaa.
« Vastaus #5 : 11 Elokuu, 2013, 22:52:32 »
Jos omistaja tiedetään, niin eikö kannattaisi laittaa hänelle sähköposti viestiä mikäli se on mahdollista?

ekkis

• Käyttäjä
« Vastaus #6 : 11 Elokuu, 2013, 23:18:52 »
Ei ole omistajan sähköpostiosoite tiedossa.

Mahis

• Käyttäjä
  • M01
« Vastaus #7 : 11 Elokuu, 2013, 23:58:13 »
Otathan nyt huomioon, että ihmisille saattaa tulla itsestä johtumattomia ja odottamattomia esteitä. Jotkut niistä voivat olla sitä luokkaa, ettei yksi toisen haltuun jäänyt leluase välttämättä ole mielessä päällimmäisenä.

Nyt ilmeisesti aseen omistaja tietää, että ase on sinulla. Hän varmasti ottaa sinuun yhteyttä, kun ehtii ja voi. Mikäli sinulla itselläsi on jokin keino ottaa häneen yhteyttä, voit tietenkin muistuttaa häntä asiasta.

Ylipäätään olisi mielestäni viisasta toimittaa ase Reimalle löytötavaroihin, jonne se lähtökohtaisesti kuuluukin. Toki jos olet esimerkiksi sopinut omistajan kanssa jotain aseen säilyttämisestä, niin sitten asia on teidän kahden välinen.

Jos omistajaan on mahdoton saada yhteyttä, mutta satut tietämään kuka hän on, kuten viestistäsi päättelen, ota yhteyttä jäsenvastaavaan. Hänen kauttaan henkilölle pitäisi saada jonkinlainen yhteystieto, jos hän sattuisi vaikka olemaan yhdistyksen jäsen. Se, että antaako jäsenvastaava yhteystietoja sinulle vai välittääkö yhteydenottopyyntösi aseen omistajalle jäänee jäsenvastaavan harkintaan.

Tällaisilla asioilla on tapana järjestyä. Jos ei muuten, niin ajan kanssa.

Edit. Yllä mielipiteeni asiasta. Hallitus linjannee mitä asian kanssa tehdään, jos ei ala järjestyä...
« Viimeksi muokattu: 12 Elokuu, 2013, 00:00:03 kirjoittanut Mahis »

ekkis

• Käyttäjä
« Vastaus #8 : 12 Elokuu, 2013, 00:22:21 »
Mutta eiköhän tuo kuukausi riitä edes jonkinlaiseen yhteydenottoon? Vaikka ei pääsisi noutamaan niin kyllä silti voisi ilmoittaa jotakin.

Ja tuon Reimallekkin toimittamisen koen ongelmana sillä, silloin kuin omistaja vielä laittoi minulle viestiä, niin ilmoitti että haluaa ottaa aseen henkilökohtaisesti.

Otin jäsenvastaavaan yhteyttä, jos hän osaisi auttaa.