Kirjoittaja Aihe: Kadonnut m1911 lipas ja mechanix hanska  (Luettu 3547 kertaa)

Tirehtööri

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4
  • Ugh haudi ja terse!
Kadonnut m1911 lipas ja mechanix hanska
« : 26 Toukokuu, 2013, 12:45:55 »
25.5 yöpeleissä/talkoissa katosi we m1911 musta kaasu lipas ja vasemman käden ruskea mechanix hanska. Jos löysit niin pistäppä yv:tä

Haapanen

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 226
Vs: Kadonnut m1911 lipas ja mechanix hanska
« Vastaus #1 : 02 Kesäkuu, 2013, 23:12:09 »
Löytynyt ja toimitettu remulle.