Kirjoittaja Aihe: Huonoja kokemuksia deconilta  (Luettu 6321 kertaa)

uhku

• Käyttäjä
  • stitchbitch
Vs: Huonoja kokemuksia deconilta
« Vastaus #15 : 12 Maaliskuu, 2013, 19:22:35 »
Huono kokemus, että ulkona oli liukasta talvella...? Onneksi ei kuitenkaan käynyt tämän pahemmin. :)

Talossa on portaita koitettu vähän pitää auki jäästä, kun ovat aika pliukkaat. Tuollaisessa tapauksessa, jos huomaa jonkun paikan olevan selkeästi vaarallinen, voisi asiasta heti mainita pelinvetäjälle tahi tehdä itse asialle jotakin.

timppa

• Käyttäjä
  • decon on paras
« Vastaus #16 : 23 Lokakuu, 2013, 18:23:43 »
oli ärsyttävää ku joku aikunen ampu sarjaa talossa se on nöpön videos "ei näin-sarja talossa" olin siinä kohde AU

isto

• Käyttäjä
  • Hatulle on aina käyttöä
« Vastaus #17 : 23 Lokakuu, 2013, 20:03:59 »
Joo,

se oli virheeni kun ase oli jäänyt sarjalle.

isto

oskusft

• Käyttäjä
  • Ai sotahulluutta? Epäilen...
« Vastaus #18 : 23 Huhtikuu, 2014, 21:16:27 »
Juu itelläkin on eräs HUONO KOKEMUS en ny dramatisoi sitä sen enempää mutta kun olin kesällä softaamassa keskipuskalla multa repästiin ase kädestä en tiiä oliko se tahallista vai ei, mutta lähetin sit kotiin päästyäni aseen takas proairsoftiin korjattavaks ja sieltähän tuli lasku joka oli mukavat 91 euroa :) . että oli kivaa oltii runko ja kuulansyöttö vaihettu. Eturunko oli halki ja kuulansyöttö oli tuusannuuskana. aattelin nyt tulla takas dekonille pelaa 4.5 jos näin tai jotai vastaavaa käy nii bue bue pirkanmaasoft, ei mullakaan sitä rahaa puissa kasva.
It's airsoft, simple right ?