Kirjoittaja Aihe: CO-2 Käsiase  (Luettu 4419 kertaa)

Viikari

• Käyttäjä
  • .
CO-2 Käsiase
« : 18 Syyskuu, 2012, 22:35:47 »
Joo, tiedän toinen turha aihe multa :) Mutta siis, mikä olisi sopiva ensimmäinen CO-2 Pistooli tämmöselle vekaralle? Ehdotelkaa linkkejä neuvoja, pls

uhku edit. turhaa ja aiheetonta p*skaa poistettu. Jatkossa pysy asiassa.
« Viimeksi muokattu: 18 Syyskuu, 2012, 23:03:51 kirjoittanut uhku »
Rune on paras.

Lassi-

• Käyttäjä
  • Hathat.
Vs: CO-2 Käsiase
« Vastaus #1 : 19 Syyskuu, 2012, 01:41:45 »
Itse en suosittelisi Co2 asetta, ihan koska on niin herkästi lähtönopeudet lähellä rajoja että täydellä kapselilla ja vähänkin lämpimällä säällä ampuu herkästi yli joka luultavemmin johtaa kiinnijäämiseen -> Banniin -> pahaan mieleen. Itse suosittelisin ennemmin Ponnekaasu asetta. Ei ammu niin lähelle rajaa mutta on toimiva ja pelitehokas. Varmaan parhaimpia ponnekaasu aseita mitä tällä hetkellä on marketissa ovat varmaankin Tokyo Maruin tekeleet. Mutta jos välttämättä haluaa Co2 pistoolin, hinnan ja laadun puolesta varmaankin KJ Worksin tekeleet. Lippaat valmistus vikasia ja itsellä ei koskaan kestäny lipas vuotta pidempää, mutta halpa pyssy, tehokas ja kantama jopa enemmän kun tarvitsi vakiona
Airsmith, as in airgundoctor.

devourer

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 19 Syyskuu, 2012, 10:08:10 »
Komppaan Lassia. Jos tosin päädyt tosiaan CO2 aseeseen, kiinnitä huomiota vakio lähtönopeuteen. Hyvin monessa mallissa lähtönopeus vakiona jo sellainen, ettei niillä PMS:n peleihin ole asiaa.

Pistooli toimii lähes poikkeuksetta ns. backup aseena, eikä sen kantama ja teho ole ihan niin merkittävässä asemassa kuin pääaseen.

Itse hankin joskus KJ worksin 5.1 hicapan. Mukaan tuli perus kaasu-lipas sekä hiilidioksidi (co2)-lipas.
Lähtönopeudet sallituissa myös lämpimällä kelillä vaikka vaihdoin lippaisiin Nineball:n syöttökumit.
Ei ole se halvin co2 ase, mutta huollettuna melko varmatoiminen ja tehokas. Omani olen kolhinut ja ennen riittävää osaamista särkenytkin kertaalleen (Tuo nyrkkisääntö, joka pätee niin moneen asiaan: Jos et tiedä mitä teet, ÄLÄ TEE). Korjailuun ja opetteluun meni joitakin tunteja sekä useampi euro, mutta taas käy ja kukkuu.

Ensimmäiseksi kaasu aseeksi suosittelen perus ponnekaasu pistoolia. Edullisempia ja tehot varmemmin rajoissa.
Käy eim. deconilla juttelemassa pelaajille, joilla kaasuaseita näet. Yleensä kertovat melko rehellisesti kokemuksiaan aseista. Muista että myös normaalisti luotettava laite saattaa mennä nopeasti hajalle ilman riittäviä huoltoja ja putsauksia.
Napalmi on hottia!

Viikari

• Käyttäjä
  • .
« Vastaus #3 : 19 Syyskuu, 2012, 15:53:18 »
Okei. Kiitos tiedosta! Taidan päätyä siihen ponnekaasuun sittenkin.
Rune on paras.