Kirjoittaja Aihe: Super X-9 suutin  (Luettu 7728 kertaa)

KaniX

• Käyttäjä
Super X-9 suutin
« : 18 Heinäkuu, 2012, 00:44:24 »
Eli olis kyseessä mun vikatikki ostos, josta olen täällä jo kerran kertonut tai maininnut. Eli en tiedä, mistä hommaisin suuttimen X-9:siin tosiaan, koska sieltä sellainen kokonaan puuttuu, hieman apua, kiitos!

Laukkanen

• Käyttäjä
Vs: Super X-9 suutin
« Vastaus #1 : 18 Heinäkuu, 2012, 00:53:05 »
Tietääkseni ihan vsr sarjan osia syö,kannattaa kuitenkin kysyä vielä joltain viisaamalta:D
Itse en tuota asetta rupeisi virittämään...
"what airsoft guns and tampons have in common?

They both prevent pussies from becoming a bloody mess."

Nakkis

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 18 Heinäkuu, 2012, 11:52:07 »
Ei muuten tasan syö yhtään mitään vesurin osia, lukuunottamatta sitä 6mm minttua jota molemmat ampuu.

KaniX

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 18 Heinäkuu, 2012, 16:31:09 »
Tietääkseni ihan vsr sarjan osia syö,kannattaa kuitenkin kysyä vielä joltain viisaamalta:D
Itse en tuota asetta rupeisi virittämään...

No pakkohan se on virittää kuntoon jos sen haluaa myydä pois uusien aseiden tieltä.

uhku

• Käyttäjä
  • stitchbitch
« Vastaus #4 : 18 Heinäkuu, 2012, 20:21:01 »
sosse2, tutustu keskustelualueen sääntöihin. Tiedän, että säännöissä on monta lausetta ja niiden lukeminen voi kokonaisuudessaan olla haastavaa, joten lainasin sinulle kohdat, joihin toivoisin sinun kiinnittävän huomiota.

Yleistä viesteistä:

-Lähettäessäsi viestiä, mieti onko viestin sisältö todella tarpeellista.
- -
-Älä esitä asioita joiden todenperäisyydestä sinulla ei ole tietoa. Mustatuntuu-viestien lähettäminen on aivan turhaa, jollei erikseen kysytä mielipiteitä jostakin asiasta.

Oliko tässä kohtaa mielestäsi tarpeellista vastata asiaan, kun tietoa ei todella ollut? (Kysymys on retorinen, älä vastaa tähän.)
Täällä saa melko vapaasti keskustella laudalle kuuluvista asioista, mutta ei johdeta toisia harhaan, jos tietoa asiasta ei ole.