Kirjoittaja Aihe: Jing Gong G608  (Luettu 3629 kertaa)

Kope

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
Jing Gong G608
« : 21 Toukokuu, 2012, 16:53:46 »
http://www.milgear.fi/kauppa/g36c-jing-gong-g608-p-420.html
Vanha Maruin mp5 a4 päättää kerta toisensa jälkeen rikkoutua, joten tarvitsisi sitten varmaan siirtyä seuraavaan aseeseen. Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemuksia aseesta tai valmistajasta? Kiitos jo näin etukäteen.
« Viimeksi muokattu: 21 Toukokuu, 2012, 16:58:58 kirjoittanut Kope »

Riihis

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 44
Vs: Jing Gong G608
« Vastaus #1 : 21 Toukokuu, 2012, 17:08:49 »
Vähän yliviri Deconille suoraan laatikosta. Muovilaakerit, hoppikumi aikas kehno. Hoppi säätyy itellään. Rataslaatikko täynnä kiinarasvaa. Mutta puhdistuksella-pikkufiksillä oikein hyvä peli hintaansa nähden. Ja joo-joo, joku kirjoittaa kohta, että on pelannut jo kolme vuotta pyssyllä ilman ongelmia, mutta tämäpäs olikin minun mielipiteeni ;) .


PS: Ja ihan kivoja projektiaihioita, tässä yksi (ex-pyssyni) näkemys aiheesta: http://i397.photobucket.com/albums/pp53/Riihis/G36SPR.jpg
« Viimeksi muokattu: 21 Toukokuu, 2012, 17:14:57 kirjoittanut Riihis »
"Se on AK, sen kuuluukin heilua"

Kope

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
Vs: Jing Gong G608
« Vastaus #2 : 21 Toukokuu, 2012, 17:15:09 »
Juuh, en oikein löytänyt mitään muitakaan vakuttavia aseita. PCB:eessä oli ainakin yks CA Armalite M15 A4 Carbine joka lähtis hieman halvemmalla kun on ollut esittely käytössä mutta siitäkin on puhuttu paljon huonoa. Mitäs Airsoft-liikkeitä enään on edes jäljellä PCB-Airsoftin, Milgearin ja Nemesiksen lisäksi josta vois pyssyä kattella? Itse en enää ole kärryillä mutta olisin todella kiitollinen mikäli joku voisi linkkailla liikkeitä. Saa totta kai myös ehdotella mikäli on hyviä kokemuksia, hinta saisi olla maksimissaan 350euron luokkaa. :)
« Viimeksi muokattu: 21 Toukokuu, 2012, 17:16:57 kirjoittanut Kope »

Lassi-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 114
  • Hathat.
Vs: Jing Gong G608
« Vastaus #3 : 21 Toukokuu, 2012, 17:21:00 »
Onhan noita ulkomaalaisia, Redwolf Airsoft, Airsoft Tiger ja sitä rataa, mutta niissä on tulli maksu ongelmana. joka on siis 22% tuontitavaran hinnasta. Kun ottaa ja googlettaa niin löytää paljonkin eri airsoft mestoja. Joksenkaan ei juuri suomesta. yksi hyvä paikka ihmetellä ja katsella asetta itselle on juoksuhauta.net ja eri airsoft foorumit. Kaytetty on aina käytetty mutta yleensä halvempi. Itse olen sitä mieltä etten osta ensimmäistäkään asetta uutena jonka voisin saada suomesta käytettynä.
Airsmith, as in airgundoctor.

Kope

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
Vs: Jing Gong G608
« Vastaus #4 : 21 Toukokuu, 2012, 19:40:16 »
Varmaan tuo JG tulee hankittua tai sitten vaan hieman lisää rassausta mp5:selle luvassa.