Kirjoittaja Aihe: Classic Army M15A4 sportline apua  (Luettu 2220 kertaa)

NVA Soft

• Käyttäjä
Classic Army M15A4 sportline apua
« : 21 Helmikuu, 2012, 09:55:17 »
Eli siis mulla olis toi m15a4 sportline (tiedän ei mahottoman hyvä ase) ja siinä on mäntä tai joku jumissa ja olis kiva tietää miten sen sai purettua. Muuten sai purettua suht hyvin mutta se lippaan vapautin oli ongelma miten sen saa irti?
Asiasta toiseen olis myös kiva tietää kanattaakos tohon ostaa viriosia tai jotain? Esim. Piippua, moottoria, koneistoa tai ylipäätään jotain. Ja millasta akkua suosittelisitte itellä on 8,4V 1100mAh.

Kiitos etukäteen.

uhku

• Käyttäjä
  • stitchbitch
Vs: Classic Army M15A4 sportline apua
« Vastaus #1 : 21 Helmikuu, 2012, 10:03:45 »
Itse en kyeistä pyssyä ole hypistellyt, (joten ohjeeni saattavat olla tässä tapauksessa turhia), mutta lippaanvapauttimien kiinnityksessä olen nähnyt kaksi erilaista konstia.

Joko jommassa kummassa puolessa on päällä pieni ruuvi, usein kuusiokololla ja usein siinä pienemmässä puoliskossa, josta painetaan. Kuusiokolo on todennäköisesti hyvin pienikantainen ja saattanut jäädä hoksaamatta. Jos tätä ei löydy, niin todennäköisesti osissa on kierteet itsessään. Tällöin paina lippaanvapautin pohjaan, niin että vastapuolen se pitkulainen osa nousee irti runogta. Koeta nyt kiertää tätä pitkulaisempaa osaa ympäri.

Dumle

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 21 Helmikuu, 2012, 17:29:51 »
Tällöin paina lippaanvapautin pohjaan, niin että vastapuolen se pitkulainen osa nousee irti runogta. Koeta nyt kiertää tätä pitkulaisempaa osaa ympäri.

Ja joissakin malleissa ase pitää olla sen verran purettuna että TÄMÄN osan saa pois edestä, esim. Classic Armyn vanhempi runkosarja (kaippa ne nyt ois ton "ominaisuuden" fiksannu edes sportlineen). Muuten lippaanvapauttimen hakaosa ei pääse pyörähtään.
Lentäjän poika
MyFleet

Lassi-

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Hathat.
« Vastaus #3 : 21 Helmikuu, 2012, 17:49:17 »
Mikäli en väärin muista niin tuossa CA sportlinessä on se pieni kuusiokolo ruuvi lippaan vapauttimen painonappi kohdassa, keskellä sitä nappia. jonka jälkeen jousi napin alta pois ja vedät sen metallipalan toiselta puolelta ulos. Ja kasaat samalla tavalla ohjeita seuraten toiseen suuntaan
Airsmith, as in airgundoctor.

NVA Soft

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 22 Helmikuu, 2012, 10:30:52 »
Kyl sen ns. kuusiokolo ruuvi näkyi mutta se näytti aikas pyöreältä enkä tiiä onko meillä niin pientä avainta.
Ja jos saan sen purettua niin saiskos sen männän tai mikä lie onkaan niin takas paikalleen?

tomppa

• Käyttäjä
« Vastaus #5 : 22 Helmikuu, 2012, 18:06:46 »
Jos tuntuu itse siltä, että peukalo sijaitsee keskellä kämmentä niin:

Virityspalvelut - Aseet ja varusteet