Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Löytötavarat
»
Jättömaalle jäänyt M4 lipas
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Jättömaalle jäänyt M4 lipas (Luettu 3479 kertaa)
MoleX
Käyttäjä
Viestejä: 3
Jättömaalle jäänyt M4 lipas
«
:
09 Joulukuu, 2019, 13:29:52 »
Eli Perjantaina 6.12 jättömaan hopinsäätöpaikalle jäänyt musta M4 Mid-Cap lipas jossa Famas-modi. Keräskö joku talteen 8.12 sunnuntaipelien aikana?
Kirjattu
epeli
Käyttäjä
Viestejä: 38
Vs: Jättömaalle jäänyt M4 lipas
«
Vastaus #1 :
09 Joulukuu, 2019, 18:09:25 »
Yhden lippaan löysin hopin säätö paikalta. Annoin Peetulle.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Löytötavarat
»
Jättömaalle jäänyt M4 lipas