Kasa narua, hajonnut AA-12 takahihnan pidike, maruin musta hylsynpidike ja 6 kpl hylsyjä jäi pari viikkoa sitten offarin viereen.
Kesken peliä (pelin alussa hajos) ja viskasin siihen asvaltin ja nurmikon rajapintaan. Teline oli joku maruin pikkuhaulikkoon sopiva muovinen musta tellinki.
Ottakas yhteyttä kuka se on siitä keränyt niin voin palkkioksi antaa armoa (!?) kentällä !
Cheers: Esko Kasila @ geemaili.