Kirjoittaja Aihe: Purra sniperi kohtaaminen  (Luettu 6831 kertaa)

Hurmakarva

• Käyttäjä
Purra sniperi kohtaaminen
« : 26 Elokuu, 2018, 16:42:57 »
26.8.2018 (tänään)pelatussa purran pelissä ampui sniperi liian läheltä kaveriani niskaan. Ei ollut ainaskaan 20-30m päästä laukaus. Pelimuoto oli offarista vasemman puoleisen ison kallion valloitus kallion päädyistä. Osuma tapahtui kallion takareunalla kielekkeen päällä, punaisten puolelta ammuttiin. Oli vaan sen verran tarkka singleshotti. Olin itse vieressä ja kuulin laukaisun. Toivotaan että on aiheeton palaute ja ampuja oli rynnäkkömies tai sitten ei olla kaverin kanssa totuttu vielä 1.6j tehoihin  ::) ;D

Nosferatu

• Toiminnanjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
Vs: Purra sniperi kohtaaminen
« Vastaus #1 : 26 Elokuu, 2018, 17:28:34 »
Tällaiset epäselvät tilanteet kannattaa selvittää pelipaikalla pelinvetäjän kanssa heti tapahtuneen jälkeen.

Hurmakarva

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 26 Elokuu, 2018, 17:42:08 »
Asia vilipitön

Roopeos

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • "Sieltä se Roope tulee ja ampuu vaan kaikki"
« Vastaus #3 : 27 Elokuu, 2018, 08:18:22 »
Ihan pakko nyt todeta ihan rivijäsenenä pari asiaa,vaikka en ole koko tilannetta edes nähnyt:
-Kuulan nopeutta ei voi määrittää siitä,kuinka kovasti se sattuu,sillä kipu on yksilöllinen kokemus.
-Etäisyyden määrittäminen on erittäin vaikeaa silmämääräisesti,jos sanon,että arvioi mulle 30m matka suoralla,ei se ole kovin helppoa,varsinkaan jos et ole kokenut siinä hommassa
-Se että tilanteessa lentää yksi kuula,ei tule aseesta xniperiä. Jos mulla on aivan varma paikka,josta en voi olla osumatta,en minä kymmentä kuulaa lennätä
Pysyt:
-LCT AK74M
-Lonex MK18
"Tässä ois vaihteeksi tällästä vikaa"

WDW

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 19 Lokakuu, 2020, 20:20:09 »
Asian vierestä:

Pirkanmaalla on panostettu paljon turvallisuuteen ja nuoriin pelaajiin. Käsittääkseni enemmän kuin muualla Suomessa. Vähän ihmetyttää kun lähdetään alkupuheiden jälkeen liikkumaan niin ensimmäiset laukaukset ammutaan jo siinä. Jotain testilaukauksia siis, ei ketään kohden, kuitenkin ihmisten välistä jne. Ehdottaisinkin että ensimmäiset laukaukset olisi sallittuja "peli käy" huudon jälkeen.