Kirjoittaja Aihe: Kadonnut Scorpion Evon lipas 5.8 Lempäälässä  (Luettu 3414 kertaa)

K-9

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
Scorpion Evon musta lipas putosi pojalta lippaan vaihdon yhteydessä epäonnistuneen lipastaskuttamisen seurauksena. Tasku niin syvä ja tarraläpällinen, ettei muuten mitään mahdollisuutta tippua. Paikka tarkastettu eikä löytynyt.

Endar

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 107
Vs: Kadonnut Scorpion Evon lipas 5.8 Lempäälässä
« Vastaus #1 : 19 Elokuu, 2018, 18:24:45 »
Ja löytynyt tänään talkoissa. Voi tulla kyselemään allekirjoittaneelta megamätössä(sovitusti myös Valkeakoski/Nekala).

-Jussi
-The value of your life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. - Soichiro Honda

K-9

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
Vs: Kadonnut Scorpion Evon lipas 5.8 Lempäälässä
« Vastaus #2 : 19 Elokuu, 2018, 20:48:26 »
Wuhuu! Loistavaa, kiitos. Tämän kun olisi tiennyt niin olisi voinut jo tänään lunastaa..  :D