Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Yleistä airsoftia
»
Asehuolto
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Asehuolto (Luettu 3749 kertaa)
Hurmakarva
Käyttäjä
Viestejä: 20
Asehuolto
«
:
08 Huhtikuu, 2018, 17:51:41 »
Moro.
Kelles mie tänään pimssin peleissä Lempäälässä annoin pyssyni huoltoon? Kun jäi asioita mietityttää. Kun ei kerenny asiaa sen enempää sopia kun oli peli alkamassa?
Kirjattu
Hoikka
Käyttäjä
Viestejä: 12
Vs: Asehuolto
«
Vastaus #1 :
08 Huhtikuu, 2018, 20:47:24 »
Moro, meikältä löytyy.
Kirjattu
Hurmakarva
Käyttäjä
Viestejä: 20
Vs: Asehuolto
«
Vastaus #2 :
08 Huhtikuu, 2018, 22:02:00 »
Lainaus käyttäjältä: Hoikka - 08 Huhtikuu, 2018, 20:47:24
Moro, meikältä löytyy.
Jes hei kuule tuli mieleen että kun se nyt kronotti liikaa niin löytyykö sinulta niitä jousia vai hankitko ja korvaan, vai katkaisetko noin määrän sitä jousta? Ja onko liian tiukka aikataulu keskiviikko illaksi saada takaisin? Kun olen tulossa pelaa sählyä Nokialle niin voisin sen samalla napata pois ettei se ole riesanasi.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Yleistä airsoftia
»
Asehuolto