Kirjoittaja Aihe: Talteenotettu krono  (Luettu 2989 kertaa)

K-9

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 18
Talteenotettu krono
« : 09 Tammikuu, 2018, 23:51:36 »
Viimeisenä lähtijänä 7.1 poimin kronon talteen ja tuon sen mukanani tän viikon sunnuntaina 14.1 Jättömaalle. Ihan vaan jos yhdistys kaipailee..

Nosferatu

  • Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 671
Vs: Talteenotettu krono
« Vastaus #1 : 10 Tammikuu, 2018, 07:25:06 »
Toimikuntalaisten kanssa olikin ihmettelyä, että mihin krono oli kadonnut. Hyvä että on tallessa.