Kirjoittaja Aihe: Kadonnut lompakko  (Luettu 2993 kertaa)

Pappasoftaaja

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 47
Kadonnut lompakko
« : 06 Joulukuu, 2016, 21:31:35 »
Viime sunnuntaina 4.12. katosi kaverilta lompakko lempäälässä. Ei löytynyt vaikka etsittiin reppu läpikotaisin.
Lompakossa oli 40€ ja xxl lahja kortti.

Jos löydät tai näet lompakon, laita viestiä.