Ei mene, ei tosiaankaan. Vaan se on todella yksin kertainen tapa. Mutta peliin tulee enammän toimintaa kun pitää ensin hakea meisseli joltain vähän niinkun hq:ssa, niin siinä tulee vähän sitä räiskimistä ja sitten purkaa pommi. Muuten se menee tyylillä peli ohi 2 minsan päästä kun joku on vaan juossut täysiä taka kautta ja purkanut pommin yksin.