Kirjoittaja Aihe: Hobbyking lipo-akut, pikku varoitus  (Luettu 4306 kertaa)

Sledge Hammer

• Käyttäjä
  • Trust me, I know what I'm doing
Hobbyking lipo-akut, pikku varoitus
« : 24 Kesäkuu, 2015, 20:15:21 »
Tilasin tuossa sitten 3 lipo , 1200mAh 2 kennon akkua kansainvälisestä varastosta, kun euroopan varastossa ei noita ollut kuin 2 eri mallia :(

Tilasin niille kunnollisen ja aidon laturinkin, kun meni tullausraja noilla jo muutenkin yli.

Eka ylläri tuli siitä, että UPS haluu 20€+alv kun ne tekevät tullauksen,
No tänään sain nuo akut.

Kaikki 3 akkua herjaan connection break kahdella eri laturilla.... että ainakin oma kokemukseni nyt alustavasti on aivan katastroofi niiden akuista.
Mielestäni sain niiden akun lainaan joltakin sunnuntain pelissä, mutta kun omat piti saada, niin yksikään ei suostu latautumaan... ei kiva...

että olkaa varovaisia kun sieltä tilailette... roskalle tulee nopesti hintaa...
Member of the secret order of mad scientists, evil geniuses, super villains and superheros

Ne jotka eivät muista tv sarjaa Moukarimies (Sledge Hammer), niin tässä teille
https://www.youtube.com/watch?v=EMebInLZ_Sc&list=PL_Y3COSsN1HZLfqP6oSpw93rv3cye7p1T

Nran

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
  • Ei se satu.
Vs: Hobbyking lipo-akut, pikku varoitus
« Vastaus #1 : 24 Kesäkuu, 2015, 20:26:02 »
...kommenttina tuohon tullaukseen, tullauksen voi tehdä itse ja säästää tuon kuriirin veloituksen. Mitä akkuihin tulee, tilattiin justiinsa köntässä vajaa parisenkymmentä laatuakkua ja kaikki toimivat moitteettomasti. Mikäli siis sait viallisia akkuja, tee valitus.

Toivo

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 24 Kesäkuu, 2015, 20:47:24 »
Itse olen myös useampia akkuja sieltä tilaillut ja ainoastaan yksi on ollut viallinen.
Kysyin silloin apua hobbykingin online chatista ja sain sieltä hyvät ohjeet miten tehdä valitus.

Noudatin niitä ja jostakin syystä valitus ei aluksi edennyt, mutta kysyin asiasta uudestaan online chatissa ja sain lisää ohjeita joilla asia lopulta meni eteenpäin ja hobbykingistä lähetettiin uusi akku vanhan tilalle.

Joten itselläni ainoastaan hyviä kokemuksia heidän akuistaan ja asiakaspalvelustaan.
Joten pistät valitusta vain menemään, niin toivottavasti saat korvaavat akut noiden rikkinäisten tilalle.

Sledge Hammer

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 24 Kesäkuu, 2015, 22:33:31 »
Olisin itse hoitanut tullauksen, mutta siitä UPS veloittaa nykyisin 80€ ja se pitäisi tehdä espoon tullipisteessä. Siis 80€ että minä käyn itse tullipisteessä tullauttamassa tavarat on ihan järjetöntä.

Ihmettelin moista, että mistä moinen, taitaa UPS:llä olla rahasta pulaa nykyisin.

Erittäin paljon tavaraa tilannut kanssa kiinasta, mutta tavarat tulleet DHL:n tai yms kautta. Välillä DHL:n kanssa ollut vaikeuksia, kun eivät usko rahtien hintaa.

Mutta tämä UPS:än kaltain rahastus on mielestäni aikas törkeetä, ja nosti paljon noiden akkujen hintaa...

Olen laittanut siitä RMA:n Hobby kingille, mutta kuvien lataus RMA sivun kautta ei ole onnistunut kun aina saa serveri virhettä, sain tosin laitetuksi kuvat toiseen aktiiviseen viestiin, josta toivon että kuvat yhdistyvät oikeeseen RMA tilaukseen. Toivottavasti ei tarvitse lähteä noita postittamaan takasin, sillä siinä ei olisi mitään järkeä... odottelen mitä ne sanovat...

Saas nähdä, pääseekö sunnuntaina lempäälään kun ei ole noit akkuja...  tai no on noi 3, ase kyllä toimi, mutta akkuja ei pystynyt lataan.
Tuppaa tulee kalliiksi tää aloittelu... argh...
Member of the secret order of mad scientists, evil geniuses, super villains and superheros

https://www.youtube.com/watch?v=EMebInLZ_Sc&list=PL_Y3COSsN1HZLfqP6oSpw93rv3cye7p1T

Nran

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
  • Ei se satu.
« Vastaus #4 : 24 Kesäkuu, 2015, 23:10:02 »
Kokeilitko akkuja aseeseen? Normaalisti akuissa on se 60%-70% virtaa ihan säilytyksen kannalta. Ja jos ei ole, niin eiköhän joltain (vaikka multa) akku jouda lainaan, sen takia peliä kande jättää väliin.

Sledge Hammer

• Käyttäjä
« Vastaus #5 : 07 Heinäkuu, 2015, 00:54:39 »
No niin, pientä päivitystä asiaan.
Meni viikko kun koetin saada asiaa eteenpäin, että olisivat ottaneen ja vaihtaneet 2 akkua 3:sta toisiin malleihin. Lupasin maksaa välirahan, mutta tämä ei Hobbykingille onnistunut.
Pyysin sitten, että testatkaa sitten nuo kolme akkua, että ne lähtee latautuun, ennenkuin lähetätte ne mulle... eivät näköjään testanneet.
Lähettivät nyt tuossa sitten minulle kolme uutta akkua... Isommat paketit purkaneena, kiinnitin huomiota, että akkujen "testauspäivä" oli sama kuin aikaisemmassa 3:ssa viallisessa.

Noh siinä sitten pienellä ketutuksella testaan, että lähtiskö uusi akku lataamaan, ei lähtenyt...
noh sama homma muille kahdelle akulle... ei lähde lataamaan, antaa connection break virhettä.

noh youtube videota tekeen hobbykingille...

pari tuntia asiakaspalvelussa koettan saada vängättyä, että haluan jonkun supervisorin jutteleen tai sähköposti osoitteen että voin sitä kautta keskustella tästä asiasta.  Nyt vaadin että vaihtaisivat kaikki 3 akkua toisenlaisiin, eivät vaihtaneet.
sanoivat sitten, että hyvittävät hurjat 19.5$ tai lähettävät 3 uutta akkua.
Kun mennyt tulleineen päivineen multa noihin 65€, niin sanoin, et laittaa ne kolme akkua, mutta kai ymmärrätte nyt sen, että sanot nyt, että te lähettä minulle 3 uutta rikkinäistä akkua... noh youtube tulee pitämään tästä...

noh 3 uutta akkua tulossa,
saas nähdä vielä onko samaa sarjaa vai ei. Jos on, niin melkovarmana nekin rikki.
Jos tuosta jotain muualle kirjoittelee ja tekee youtube videon, niin ei firma voi kyllä huonompaa mainosta saada.

Mutta eikö ole todella tyhmät systeemit, jos korvattavaa tuotetta ei voi korvata jollain toisella tuotteella...
Parisenkymmentä vuotta IT tukkujen kanssa asioineena moinen toiminta on aikas pöyristyttävää...
Annetaan lisää palautetta, kun saan 3 uutta akkua..

joo ja akut on nyt testattu usealla laturilla... että vika ei ole laturissa... ja kun latailee muita lipo akkuja laturit niin...

Sledge Hammer

• Käyttäjä
« Vastaus #6 : 09 Heinäkuu, 2015, 20:45:09 »
No niin, taas pientä päivitystä.

Maanantaina tuli ne kolme akkua ja olin yhteydessä, nyt on kolme uutta, noihin saa jo vipinää...

maanantaina tuli kuitenkin just in case tilattua europaasta pari 1500mAh 2S akkua, eri sarjaa... niitä odotellessa,
mutta nyt sitten varmaan on pari ylimääräistä, kun noi kaksi tulee, olettaen että ovat toimivia, tuolta joskus normipostin kautta.
Pienellä riskillä tilasin, kun ajattelin että noi kaksi on 30€ posteineen euroopasta ja sitten yks akku täälä kaupassa on 30€,

Nyt oli kuitenkin kiitettävän nopeaa toimintaa kuitenkin hobby kingiltä. Että siitä heille plussaa...