Kirjoittaja Aihe: M4 semitarkkariksi?  (Luettu 3102 kertaa)

L4teK01

• Vieras
M4 semitarkkariksi?
« : 05 Maaliskuu, 2015, 19:36:13 »
Eli tosiaan oon mietiskelly oisko se iso vaiva tai kallis jos tekisin mun ACM M4 CQB pössykästä semitarkkarin poistamalla sarjan ja virittämällä sen lähteen noin 120m/s 0.28g kuulalla? Tai jos asia osaavia o niin paljon se tulisi maksamaan tuo sarjan poisto ja viritys tuolle tasolle plus niiden työstö? Yhteyttä YV:llä ne jotka osaisivat antaa hinta-arviota. Kiitos!

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
Vs: M4 semitarkkariksi?
« Vastaus #1 : 05 Maaliskuu, 2015, 22:33:14 »
Semitarkkarin eli DMR:n tekeminen on aikalailla sieltä vaativimmasta päästä olevia operaatioita. Siihen on syynsä miksi noita aseita ei kentillä hirveästi ole. Pelkkä sarjan poisto ja tehon nosto ei aiheuta kuin harmaita hiuksia ja massiivisen turhautumisen, käsissäsi on meinaan sen jälkeen ase jolla et voi ampua lähelle 25m turvarajan takia, mutta et myöskään osu kauas. Eli aseen pelitehokas alue itseasiassa pienenee.

Lähtökohta ACM CQB M4 on myöskin sieltä huonoimmasta päästä, halpa ase joka ei ole tarkoitettu pitkille matkoille ja ase jonka koneisto ei mitä luultavimmin kestä DMR-virejä, ainakaan kauaa.

Itse en osaa teknisesti pyssyjä virittää joten joku joka osaa korjatkoon, mutta näin äkkiseltään sanoisin että tuohon aseeseesi pitää vaihtaa kaikki muut osat kuoria lukuunottamatta, eli koko tekniikka. Hinta menee osista riippuen tsägällä heitettynä varmaan siellä noin 200€ - 400€ plus töiden hinta.

Eli en lähtisi tekemään, halvemmalla saat käyetyn DMR:n esim. juoksuhaudasta.
« Viimeksi muokattu: 06 Maaliskuu, 2015, 01:01:24 kirjoittanut Nran »

L4teK01

• Vieras
Vs: M4 semitarkkariksi?
« Vastaus #2 : 05 Maaliskuu, 2015, 23:01:41 »
Eiköhä luoteta tuoho sanaa ja ollaa vaa iha hiljaa tosta asiasta:D Kattoo iha rauhas sitä semitarkkarii jos joskus löytyy sopiva. En jaksa kiirehtii ku rynniminen on silti se juttu:)