Kirjoittaja Aihe: TOIMIHENKILÖT!  (Luettu 15087 kertaa)

k4meli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 374
  • Pinkiponkii
TOIMIHENKILÖT!
« : 18 Tammikuu, 2015, 09:59:37 »
Aiempi esittäytymisketju alkoi olla täynnä jo vuosia sitten kuvioista poistuneita naamoja, joten poistin ketjun ja loin tämän tilalle. Hallituslaiset, toimikunta ym. saavat esitellä itsensä tässä ketjussa.

Nran

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 794
  • Ei se satu.
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #1 : 18 Tammikuu, 2015, 15:10:42 »
Moikka hanipuppelit.

Olen Niko Ran, voi kutsua jommalla kummalla tai Nran. Toimin tällä hetkellä hallituksen puheenjohtajana sekä vetelen pelejä satunnaisesti, viikonloppupeleissä käyn lähes poikkeuksetta. Meikäläisen tunnistaa hirveästä läjästä roinaa ja yleensä päällä on jotain hankalaa ja painavaa, käsissä pääasiallisesti DE värityksen omaava PTS Masada. Autosta tunnistaa myös, son iso ja musta. Mä tykkään teistä melkein kaikista ja olen yleensä avulias sekä mukava, joten vetäkää rohkeasti hihasta jos tulee mitä tahansa asiaa.

Lataan suhtellisen aktiivisesti kuvia Instagrammiin, sieltä meikäläisen löytää nimellä "sergeant_nran", tai selaimella täältä: http://instagram.com/sergeant_nran/

« Viimeksi muokattu: 18 Tammikuu, 2015, 15:18:06 kirjoittanut Nran »

Haapanen

  • Hallituksen jäsen
  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 218
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #2 : 18 Tammikuu, 2015, 20:17:57 »
Hip hei


Terve vaan kaikille, nimi on Haapanen Mika, kentillä tunnettu iha haapasena ja sillä sopii huudella jatkossakin.  Ikää löytyy 19 jakokemusta lajista löytyy noin 6 vuotta.

Pelit omalta kohtaa jatkuu keväämmällä kun koulujutut saan hoidettua alta pois.. Kentällä tunnistaa jatkuvasta pölötyksestä tai hihanauhasta nimen lukaisemalla.

Toimin siis Hallituksessa ja juniorivastaavana. Kesällä tulen vetämään ja järkkäämään sunnuntai- ja junioripelejä.

Jos on asiaa niin saa tulla nykimään hihasta virtuaalisesti tai ihan oikeesti. Helpointahan on tavoitella sosiaalisenmedian puolella.u

« Viimeksi muokattu: 21 Maaliskuu, 2016, 10:01:20 kirjoittanut Haapanen »

Lassi-

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 114
  • Hathat.
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #3 : 19 Tammikuu, 2015, 16:27:14 »
Päiviä,

Itselleni siunautunut nimi on Lassi Seppälä, olen Pirkanmaasoft Ry:n toimikunnassa toimihenkilönä joka tarkottaa että vedän silloin tällöin pelejä ja tarkkailen
sääntöjen noudattamista peleissä. Sekä toimin yleisenä avustajana tilanteen tarviessa pelinvetäjälle.

Lajia olen harrastanut sen
6 vuotta aika pyöreästi, ja pyrin olemaan paikalla peleissä joka viikonloppu mikäli muuelämä sallii. Jos sinulla on kysyttävää lajista / säännöistä / aseestasi voit tulla
huoletta nyppimään hihasta ja kyselemään. Tunnistamisen helpottamiseksi suuntaa antava kuva.
« Viimeksi muokattu: 19 Tammikuu, 2015, 17:59:02 kirjoittanut Lassi- »
Airsmith, as in airgundoctor.

Nakkis

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 92
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #4 : 19 Tammikuu, 2015, 17:11:23 »
Huomenta pöytään.

Meikäläinen on Aholan Kimi. Toimin Pirkanmaasoftin piireissä toimikuntalaisen ja puuhamiehen merkeissä. Aktiivinen vuodesta -06 lähtien, ja siitä nykyiseen päivään asti kolunnut Pirkanmaasoftin pelialueilla. Useimmiten meikäläiseen törmää pienempien hankkeiden ja hommien merkeissä; pistokronotukset, yleinen toiminta RY:n peleissä, sekä pelinvetäjän avustus tarpeen tullen.

Vuonna 2015 keskityn enimmäkseen yhdistyksen pelialueisiin ja niiden parannuksiin, joten ehdoituksia saa toimittaa myös tälle naamalle. Viedään sitten visioita eteenpäin ja katsotaan mitä voidaan tehdä. Alkuvuodesta saattaa käydä niinkin, että osallistun nuorisotoimintaan jollain asteella.


Niin, joo. Pääasiassa tommonen heppu, ja usesti jopa sama ilme.
« Viimeksi muokattu: 22 Maaliskuu, 2017, 17:11:08 kirjoittanut Nakkis »

GummiGana

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 92
  • :E
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #5 : 16 Elokuu, 2015, 20:21:13 »
Hei ja moi!

Nimi on Sauli Bordi, vaikka jotkut kumiks ja/tai kanaks huuteleekin jostain syystä. Toimin vuonna 2015 pelinvetäjänä sekä viikonloppu-, että arkipeleissä.
Softausta takana noin vuosi. Ukkelin tunnistaa punaisesta naamakarvoituksesta, sekä sosiaalisen filtterin läpi ajoittain puskevasta Savon murteesta.

Naama enemmän näkyviin linkin takaa: https://instagram.com/gummigana/

« Viimeksi muokattu: 28 Syyskuu, 2015, 08:35:17 kirjoittanut Nran »

Nikkilä

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #6 : 28 Syyskuu, 2015, 22:02:42 »
Mo

Nimi on Aapo Nikkilä. Tulen olemaan pelinvetohommissa kun sellaiselle on tarvetta. Pelailen melko aktiivisesti, eli käytännössä joka kerta kun vaan logistiikka sutjaantuu. Naama on varmaan tuttu monelle viimeisen vuoden aikana pelanneille, sillä aloittelin harrastuksen reilu vuosi sitten ja siitä lähtien olenkin ollut aktiivisesti pelaamassa.

Multa saa aina kysyä jos jokin ihmetyttää. Jos en tiedä, huijaan jotain fiksun kuuloista ohjaan jonkun älykkäämmän yksilön puheille.


Sentinel

  • Sihteeri
  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 55
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #7 : 27 Kesäkuu, 2016, 08:31:14 »
Morjesta

Olen Peetu Ahopelto, mutta paremmin tunnettu Ahopeltona. Kokemusta airsoftista on nyt neljä kesää, ja nyt olisi tarkoitus lähteä mukaan pelinveto porukassa. Parhaiten varmaan tunnistaa hihanauhasta, jossa lukee Ahopelto :3
« Viimeksi muokattu: 30 Heinäkuu, 2019, 18:01:38 kirjoittanut Peehu »

Matiaps

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 43
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #8 : 22 Maaliskuu, 2017, 14:27:25 »
Morjesta

Vaikka toimikunnassa olen ollut jo loppusyksystä, en tänne edes ole muistanut päivitellä, elikkäs. Nimi on Matias Petäjistö ja ikää löytyy 17 ja minut tosiaan tunnistaa ylimääräisestä höpöttämisestä ja hihanauhan nimestä. Multa saa tulla kysymään kaikkea enemmän tai vähemmän asiaan liittyvää peleissä tai foorumilla, jos en osaa vastata, ohjaan ainakin jonkun fiksumman luo joka osaa.

Peleissä käyn ja niitä vetelen kun koulu sallii, eipä mulla muuta.



« Viimeksi muokattu: 16 Heinäkuu, 2017, 11:13:10 kirjoittanut Matiaps »
jos vaan ees pyssyt toimis nii riittäis mulle

Kataja-aho

  • Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 121
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #9 : 16 Heinäkuu, 2017, 11:08:16 »
Hellurei!

Nimeni on Eetu Kataja-aho, lajia on takana noin 11 vuotta. Toimin RY:n riveissä tällä hetkellä puheenjohtajana. Olen sosiaalinen ja mukava, tulkaa siis kysymään säännöistä tai lajiin liittyen jos jokin askarruttaa. Varmasti löydämme ratkaisun.
« Viimeksi muokattu: 28 Maaliskuu, 2024, 12:08:33 kirjoittanut Kataja-aho »
Acta Non Verba

Roopeos

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 162
  • "Sieltä se Roope tulee ja ampuu vaan kaikki"
Vs: TOIMIHENKILÖT!
« Vastaus #10 : 09 Helmikuu, 2020, 19:07:43 »
Morjesta! Herätellään tätäkin eloon. Meikäläinen on Suomisen Roope ja toimikunnassa toiminut tämän vuoden alusta asti.

Tunnistaa Multicam-varusteista, itäpyssyistä, kultaisesta Pims-läpyskästä ja siitä, että paljon puhun. Minut voi löytää avustelemassa kaikenlaisissa juoksevissa hommissa tai kentällä mitä ihmeellisimmistä paikoista😉

Jos esimerkiksi kronon käyttö tai jokin sääntöjen kohta pelipäivänä mietityttävät, saa tulla kysymään matalalla kynnyksellä.



Pysyt:
-LCT AK74M
-Lonex MK18
"Tässä ois vaihteeksi tällästä vikaa"