Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Löytötavarat
»
Kadonnut Cybergun M1911-pistoolin lipas
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Kadonnut Cybergun M1911-pistoolin lipas (Luettu 2860 kertaa)
ZoikkeliZ
Käyttäjä
Viestejä: 3
Kadonnut Cybergun M1911-pistoolin lipas
«
:
21 Huhtikuu, 2014, 19:45:11 »
13.4 Nokian pelialueella kadonnut Cybergunin Colt M1911 co2-pistoolin lipas. Pistoolin lipas on normaalia lipasta kapeampi, koska kaasukapseli menee kahvaan.
Kirjattu
I love the smell of two-stroke in the morning
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Löytötavarat
»
Kadonnut Cybergun M1911-pistoolin lipas