Kirjoittaja Aihe: JG (Jing Gong) LK 58 Tehdasvirit ja laatikon kestävyys  (Luettu 2190 kertaa)

Xrust

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 33
JG (Jing Gong) LK 58 Tehdasvirit ja laatikon kestävyys
« : 20 Helmikuu, 2014, 07:36:23 »
Tervehdys Foorumilaiset!

Onkos kenelläkään kokemuksia JG aseista? Hommasin tuollaisen LK 58 eli kopio SA58 FAL aseesta, ja ensikeralaisena tietenkin vähän arvelluttaa tuotteen laatu, päällipuolin täysmetallinen runko on kyllä alkututkimuksien mukaan aika pätevää ainetta ja ase on rakennettu hyvin, mutta eilen kävin liikkeessä varmistamassa aseen lähdöt ja parhaimillaan oli 127m/s ja keskimäärin pyöri siinä 125 m/s vauhdeissa. Ja asehan on tehdasvakio.

Onko teillä mitään kokemuksia JG aseiden kestävyydestä ja siitä miten teidän mielestä pitäisi tuolle kuulanhönkijälle tehdä heti alkuun?
Itse asensin siihen lähtönopeuden alentajan mutta olisko ollut kuitenkin viisainta tiputtaa vaikka M100 jouseen?


EDIT: Aseessa on täysmetallinen Ver.3 laatikko.
« Viimeksi muokattu: 20 Helmikuu, 2014, 07:48:25 kirjoittanut Xrust »

Haapanen

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 196
Vs: JG (Jing Gong) LK 58 Tehdasvirit ja laatikon kestävyys
« Vastaus #1 : 20 Helmikuu, 2014, 14:19:06 »
Morjesta.

Itsellä vain vähän tuntemusta JG mechoista, mutta kerron sen minkä tiedän.

JG aseet ovat suhteellisen kestäviä ulkoisesti kuin sisäisesti. Sisä osien kestävyys on helposti parannettavissa, jolla saattaa saada myös vähän suoritus kykyä lisää.

Sisä osien parannus on helpointa aloittaa, oikea oppisesta rasvauksesta, shimmtyksestä.
Sen jälkeen tekisin aoe(kohtaus kulma männän ja sector gearin välillä).
Shimmitys ja rasvaus parantaa rattaiden kestävyyttä ja mechan yleiskuntoa.  Eli Kun ei ole turhaa väljää rattaiden välillä ja voitelu on kunnossa, niin ei ole turhaa hankausta

Myös laatikon viilaus(laatikon etupään) jolla voidaan estää, sen turha halkeaminen, joka on harvinaista ver 3. Mechan kanssa.("tyyppivika" ver2 kanssa.)

Itse vaihtaisin jousen , sillä se on parempi ratkaisu pidemmän päälle. Sillä se on varmempi tapa saada ne lähdöt pysymään tasaisesti alle 1.2J(= 110m/s. 0.20g mintulla)

Jos nyt meni sormi suuhun, tai ei ole sopivia tavaroita tai haluja lähteä purkamaan.
Niin Katso virityspelvelu ketjua, sieltä löytyy virittäjiä ja asiansa osaavia. Itse en veisi liikkeeseen
silä ottavat yleensä aika paljon välistä.

Ps: pahoittelen kielivirheitä

Xrust

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 33
Vs: JG (Jing Gong) LK 58 Tehdasvirit ja laatikon kestävyys
« Vastaus #2 : 20 Helmikuu, 2014, 17:36:12 »
Tervehdys!

Joo kyllä gearboksit ovat tuttuja kapistuksia. Ja tarkoituksena olisikin purkaa ja shimmittää rasvata. Ja varmaankin joustakin vaihtaa m100/110 pääsee todella pitkälle eikä gearboksikaan rasitu niin paljoa.

Muutaman pelin pelataan kuitenkin tällä kokoonpanolla ja sitten ase atomeiksi :)

Kiitoksia hyvästä vastauksesta :)

isto

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 267
  • Hatulle on aina käyttöä
Vs: JG (Jing Gong) LK 58 Tehdasvirit ja laatikon kestävyys
« Vastaus #3 : 21 Helmikuu, 2014, 00:07:40 »
terve,
meillä oli yksi JG:n vesurikopio (M70) ja se oli melkoinen hirviö: Sylinterin ulkohalkaisijakaan ei täsmännyt.
hyvä tietää, että verstas tuottaa myös jotain "standardia"
isto

Nakkis

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 92
Vs: JG (Jing Gong) LK 58 Tehdasvirit ja laatikon kestävyys
« Vastaus #4 : 21 Helmikuu, 2014, 01:13:15 »
JG:n valmistama M70 ei ole VSR -standardilla valmistettu. Vekotin ajaa pääasiassa omia osiaan, mutta pienellä työstämisellä VSR osia voi saada sopimaan. Sen sijaan JG BAR-10 on VSR-yhteensopiva.

Xrust

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 33
Vs: JG (Jing Gong) LK 58 Tehdasvirit ja laatikon kestävyys
« Vastaus #5 : 22 Helmikuu, 2014, 09:43:56 »
Eilen kävin Pcb:ssä hakemassa biokuulia, ja tarttuihan sieltä sitten madbullin m100 jousi ja rasvat. Ehtoolla purin mechan kappaleiksi ja tarkistelin miltä siellä näytti. Ihmetystä herätti että sector gear oli liukulaakereilla ja muut rattaat kuulalaakereilla, lisäksi sector gearin liukulaakeri oli pikkuisen ovaalimainen sisäpinnoiltaan.

No löin m100 jousen sisään ja nyt sitten pelataan niin kauan kun koneisto kestää, männän hampaathan sieltä ensimmäisenä lähtee kun sector fear menee tarpeeksi vinoon. Sit hommataan uutta palikkaa.

M120 jousi on ehdottomasti liian kova paikka tuollaiselle muovijousen ohjurille ja perus männälle, mitähän ne kiinassa ajatteli xD

M100 jousen päivitys kasvatti tulinopeutta ja kestävyyd ja kantomatkahan nähdään huomisen pelissä :)

Nosferatu

  • Varapuheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 507
Vs: JG (Jing Gong) LK 58 Tehdasvirit ja laatikon kestävyys
« Vastaus #6 : 22 Helmikuu, 2014, 13:40:10 »
Muovinen mäntä ja jousenohjain voi kestää ihan hyvin M120-jousta, riippuen ihan muovin laadusta. Etenkin jos AoE on kunnossa, niin ei se mäntä sieltä tule pitkään aikaan hajoamaan. Kannattaa muuten luonnollisesti kronottaa aseesi, jos tulet sillä pelaamaan. Itse olen oman aseeni saanut ampumaan reilut 1,5 Joulea M100-jousella.