Kirjoittaja Aihe: Aion aloittaa :D  (Luettu 7065 kertaa)

teme

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
Aion aloittaa :D
« : 28 Marraskuu, 2011, 19:58:04 »
Olen 1998-vuonna syntynyt, eli nyt 7-luokalla. Olen aikonut liittyä jäseneksi. Vai onko teillä ikärajaa? :D
Minulla on vain semmoinen kysymys, että jos hankin jäsenkortin, niin loppuuko se aika ensivuonna tähän aikaan vai pitääkö minun ensi vuonna se hankkia vanhemman luvalla kortti uudestaan, että saan sen jäsenyyden ensvuoden loppuun? Kommentoikaa jos pitää selventää jotain.

Edittiä: Aion vasta myöhemmin ostaa tuommoset paremmat airsoft aseet, kun olen vielä aloittelija ja pelasin viimeksi 4 luokalla jousitoimisella pistoolilla.
tomppaedit: Nyt muutkin saa selvää :)
« Viimeksi muokattu: 28 Marraskuu, 2011, 22:33:47 kirjoittanut tomppa »

Balrog

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 200
Vs: Aion aloittaa :D
« Vastaus #1 : 28 Marraskuu, 2011, 20:51:48 »
Jäsenmaksu kestää vuoden loppuun asti, jos nyt maksat niin saat käydä "ilmaiseksi" loppuvuoden peleissä joita on ehkä 4-5 viikonloppua jäljellä.
Ensimmäinen pelikerta Deconilla orivedellä on ilmainen, sen jälkeen kertamaksu 5e/pelipäivä.
Ikärajaa harrastuksella ei ole, mutta aseiden ostoon on K-18 ikäraja eli vähintään tähän vaiheeseen harrastusta pitää ottaa vanhemmat mukaan jotka näköisaseen sinulle ostavat.

Tervetuloa ensi sunnuntaina noin klo.1100 alkaen tutustumaan harrastukseen about 50-100henk. peleihin riippuen ihmisten aktiivisuudesta. Paikalla on oletettavasti muutama hallituksen jäsen ja muita pidempi aikaisia harrastajia opastamassa ja kertomassa enempi tarkempaa faktaa pelipaikasta, RY:stä ja harrastuksesta yleensä.
"In hoc signo vinces"

uhku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 503
  • stitchbitch
Vs: Aion aloittaa :D
« Vastaus #2 : 28 Marraskuu, 2011, 22:43:53 »