Kirjoittaja Aihe: Aion aloittaa :D  (Luettu 7065 kertaa)

teme

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
Aion aloittaa :D
« : 28 Marraskuu, 2011, 19:58:04 »
Olen 1998-vuonna syntynyt, eli nyt 7-luokalla. Olen aikonut liittyä jäseneksi. Vai onko teillä ikärajaa? :D
Minulla on vain semmoinen kysymys, että jos hankin jäsenkortin, niin loppuuko se aika ensivuonna tähän aikaan vai pitääkö minun ensi vuonna se hankkia vanhemman luvalla kortti uudestaan, että saan sen jäsenyyden ensvuoden loppuun? Kommentoikaa jos pitää selventää jotain.

Edittiä: Aion vasta myöhemmin ostaa tuommoset paremmat airsoft aseet, kun olen vielä aloittelija ja pelasin viimeksi 4 luokalla jousitoimisella pistoolilla.
tomppaedit: Nyt muutkin saa selvää :)
« Viimeksi muokattu: 28 Marraskuu, 2011, 22:33:47 kirjoittanut tomppa »

Balrog

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 200
Vs: Aion aloittaa :D
« Vastaus #1 : 28 Marraskuu, 2011, 20:51:48 »
Jäsenmaksu kestää vuoden loppuun asti, jos nyt maksat niin saat käydä "ilmaiseksi" loppuvuoden peleissä joita on ehkä 4-5 viikonloppua jäljellä.
Ensimmäinen pelikerta Deconilla orivedellä on ilmainen, sen jälkeen kertamaksu 5e/pelipäivä.
Ikärajaa harrastuksella ei ole, mutta aseiden ostoon on K-18 ikäraja eli vähintään tähän vaiheeseen harrastusta pitää ottaa vanhemmat mukaan jotka näköisaseen sinulle ostavat.

Tervetuloa ensi sunnuntaina noin klo.1100 alkaen tutustumaan harrastukseen about 50-100henk. peleihin riippuen ihmisten aktiivisuudesta. Paikalla on oletettavasti muutama hallituksen jäsen ja muita pidempi aikaisia harrastajia opastamassa ja kertomassa enempi tarkempaa faktaa pelipaikasta, RY:stä ja harrastuksesta yleensä.
"In hoc signo vinces"

uhku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 503
  • stitchbitch
Vs: Aion aloittaa :D
« Vastaus #2 : 28 Marraskuu, 2011, 22:43:53 »
Tervetuloa mukaan vain! Puolelta vuodelta, elikkäs kesäkuun jälkeen jäsenmaksu on vain 6 euroa eli tuo maksu riittää tämän vuoden loppuun saakka. Suosittelen sikäli tuon maksua, että ensivuodeksi tulee liittymismaksu kaikille uusille jäsenille, jolla katetaan hihanauhat ja raatoliina, vanhoille riittää vuosimaksu. Näistä on päätetty vuosikokouksessa. En nyt muista näiden suuruuksia, voin ne jostakin kaivaa.

uka

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 82
Vs: Aion aloittaa :D
« Vastaus #3 : 29 Marraskuu, 2011, 00:12:28 »
Itse suosittelen ettet jousitoimisella pistoolilla ala rääkkäämään itseäsi, vaan ostat/lainaat hieman paremman pyssyn ja sillä tulet pelaamaan. Löytyyhän sinulta suojalasit?

Munkki

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 17
Vs: Aion aloittaa :D
« Vastaus #4 : 29 Marraskuu, 2011, 00:40:55 »
Itse suosittelen ettet jousitoimisella pistoolilla ala rääkkäämään itseäsi, vaan ostat/lainaat hieman paremman pyssyn ja sillä tulet pelaamaan. Löytyyhän sinulta suojalasit?

Niin kauan, kuin osaa hallita omat vahvuutensa ja oman aseensa vahvuudet, ei ole syytä syödä näkkileipää.
Nimimerkki, sunnuntaina 20€ kertaviritteinen pistooli voitti xxxx€ sähköaseen. Suojalasit ovat tosiaan ainut vaadittava varuste, vaikkakin on se kivempaa, mikäli ei tarvitse aina päästä "puukottamaan" vastustajia.

Sääntöihin kannattaa tutustua jo etukäteen täältä; http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,7.0.html
Vaikkakin, aina ennen peljejä säännöt käydään myös lävitse pelinvetäjän johdolla.
Ja tämän linkin takaa puolestaan löytyy ajo-ohjeet pelialueelle;http://www.pirkanmaasoft.info/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=40

Pelialueen lähelle pysähtyy myös Tampere-Orivesi juna, jota ainakin jossain vaiheessa moni nuorempi pelaaja käytti.


Pelialueelle kannattaa vetäistä hihasta rohkeesti, tyhmää on olla kysymättä, jos joku askarruttaa. Eikä me vanhemmat ainakaan sitä kysymistä pahalla katsota, "se mitä ei ole opetettu, ei tarvitse osata.".
lol hety

Nosferatu

  • Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 656
Vs: Aion aloittaa :D
« Vastaus #5 : 29 Marraskuu, 2011, 00:46:42 »
Itse suosittelen ettet jousitoimisella pistoolilla ala rääkkäämään itseäsi, vaan ostat/lainaat hieman paremman pyssyn ja sillä tulet pelaamaan. Löytyyhän sinulta suojalasit?

Itse myös suosittelen hankkimaan sähkötoimisen tms. "helpon" aseen, vaikka joutuisikin vähän maksamaan. Sanoisin ettei jää harrastuksesta hyvä maku suuhun, jos jää joka pelissä heti jalkoihin sen vempun kanssa. Itse on tosin tullut saatua yhdessä pelissä reilu 20 pudotusta vemppupistoolilla, mutta ainoastaan sen sähköllä saadun kokemuksen avulla.

teme

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
Vs: Aion aloittaa :D
« Vastaus #6 : 29 Marraskuu, 2011, 17:47:01 »
No, huomasin että täältä orivedelle on yli 100km joten onko lähempänä pirkanmaalta airsoft seuraa tai tällä on jossain eri paikassa kun asun Hämeenkyrössä ni matka ajaksi tulisi joku 1 tunti 30 min.