Kirjoittaja Aihe: ghillie  (Luettu 1825 kertaa)

snipervevenn

• Käyttäjä
  • aamun sua kuularil ottaaa -.-
ghillie
« : 15 Lokakuu, 2013, 09:55:06 »
Oliskos fiksua hommata ghillie ja käyttää sitä mm:tappimaassa. Tietenki arkkaampujalle.

Nosferatu

• Varapuheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
Vs: ghillie
« Vastaus #1 : 15 Lokakuu, 2013, 11:47:12 »
Ei ole välttämättä fiksua, ainakaan Tappimaassa. Tappimaassa on aika vähän kasvustoa mihin ghilliellä maastoutua. Ghillie on myös varsin kuuma ja kiintoisalta haiseva laitos, jota en ole koskaan kokenut tarvitsevani. Piilossa pysyminen yleensäkään ei vaadi ghillietä, vaan pelkästään hyvä maastopuku ja paikallaan pysyminen takaavat että joku voi harhailla metrin päässä huomaamatta sinua. Olen nähnyt monta kertaa kun porukka luulee että ghillien käyttäminen tekee täysin näkymättömäksi, mutta silti heilutellaan pyssyn piippua, pompitaan taivasta vasten ja pyöritään maassa kuin epileptisen kohtauksen saanut suohirviö. Ghillie ei siis ole millään tavoin pakollinen varuste tarkka-ampujalle.

uhku

• Käyttäjä
  • stitchbitch
« Vastaus #2 : 15 Lokakuu, 2013, 11:54:11 »
Tappimaa nyt on ehkä vähän kehno paikka ghillielle. Nokian metsä taas on käytännössä ihanteellinen ja Deconikin ihan passeli.

Onko ghillien hommaaminen fiksua, riippuu aika pitkälti omasta pelityylistäsi. Jos tykkäät makoilla paikallasi ja odottaa vastustajien tuloa luoksesi, on hyvä ja toimiva ghillie erinomainen hankinta. Ghillietä käyttäessä tulee vain olla aika tarkkana sen suhteen, että ottaa osumansa. Paksun ghillien alla liikkeessä on todella hankala huomata sinuun osunutta kuulaa ja ghillien käyttäjien keskuudessa olen huomannu törkeän paljon modettamista, josta tosiaan suurin osa on varmasti ollut tahatonta.

Timber

• Käyttäjä
  • Kill or get killed.
« Vastaus #3 : 16 Lokakuu, 2013, 12:48:31 »
Itse olen ghillietä nyt hetken aikaa pitänyt juuri tarkka-ampujana pelailemassa ja voin sanoa että on se toimiva kapistus.

En oikein ymmärrä,että millä tavalla "haiseva laitos" ? Eihän se ghilliekään haise jos siitä pitää huolta,mutta jos ei tukastansakaan pidä huolta niin kyllähän siitäkin tulee aika mielenkiintoinen tuoksu.

Ghillie tosiaan on aika kuuma ja kannattaa varautua siihen. Itse olen etsinyt camelbackia ghillien alle sillä jos aurinko sattuu pelipäivänä paistamaan niin se karvakasa on läkähdyttävä. Mutta jos tosiaan haluat makoilla ja odotella muita niin ghillie toimii. Muista vain että se pelkkä karva ympärilläsi ei suojaa niin hyvin vaan sido siihen pukuun vähän luonnosta otettuja oksia,lehtiä yms. paikan kasvustoon sopivaa tilpehööriä.

Ps. Se puku muuten kerää itseensä kaiken hirveä pienemmän. Eli kannattaa pelien jälkeen putsata pukua,sillä sekin alkaa homehtumaan ja mätänemään jossei siitä pidä huolta ettei puku asuta muutakuin sinä. Erityisesti hirvikärpäset tykkää asuttaa sen puvun.

snipervevenn

• Käyttäjä
  • aamun sua kuularil ottaaa -.-
« Vastaus #4 : 20 Lokakuu, 2013, 14:34:14 »
no onkokellään kokemusta siitä bilteman ghilliestä? onko hyvä?