Kirjoittaja Aihe: Kadonnut Cybergun M1911-pistoolin lipas  (Luettu 2863 kertaa)

ZoikkeliZ

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
Kadonnut Cybergun M1911-pistoolin lipas
« : 21 Huhtikuu, 2014, 19:45:11 »
13.4 Nokian pelialueella kadonnut Cybergunin Colt M1911 co2-pistoolin lipas. Pistoolin lipas on normaalia lipasta kapeampi, koska kaasukapseli menee kahvaan.
I love the smell of two-stroke in the morning