Bumpataan lankaa.
Itse olin suht. aktiivinen pelaaja noin pari vuotta sitten, mutta amk-opintojen alettua ei ole ehtinyt eikä kiinnostanut tulla pelaamaan.
Karvas maku oli jäänyt viime kerrasta suuhun. En nyt muista päivämäärää, mutta homma meni suunnilleen näin:
Pelin briiffissä oltiin kerrottu ettei ranta ole käytössä tässä pelissä. Ikävä kyllä tämä oli mennyt minulta ohi korvien. Siirryimme takakylään odottamaan pelin alkua.
Pelin alettua painelin rannantuntumassa ja kun en siellä nähnyt ketään, niin lähdin sitten etenemään sitä pitkin.
Kuljin rantasorassa suunnilleen talon etuoven kohdalle ja avasin sitten tulen, kun näin vastustavan puolen pelaajia.
No pian sieltä sitten ropisikin takaisin melkoista sanahirviötä, että olen torvelo, ääliö ja kuuro jne.
Ymmärsin vasta tässä kohtaan ettei ranta ollut käytössä, kun en ollut kuullut siitä. En ollut edes tiennyt tehneeni virhettä ja omat pelaajatkaan eivät huudelleet perääni asiasta.
Sovintona huusin itseni ammutuksi ja lähdin kävelemään off-gamelle. Lisähuutelun saattelemana.
Noh. Ymmärrän tietenkin vastapuolen ärsyyntymisen, mutta minkäs sille voi, kun teet jotain tietämättäsi, että se on kiellettyä *huokaus
Tänä viikonloppuna olen tulossa uudestaan paikalle, mutta en pelimielessä, vaan kuvausmielessä.
EDIT: Paljonko siellä käy porukkaa pelaamassa tähän aikaan sunnuntaisin?