Kirjoittaja Aihe: Korjaaja Ak47 inferno gen1:lle.  (Luettu 4145 kertaa)

samppa

• Käyttäjä
Korjaaja Ak47 inferno gen1:lle.
« : 21 Kesäkuu, 2017, 19:46:35 »
Elikkäs tarvisin korjaajan, ase vuotaa ainakin suuttimen ja hopin välistä ja tarkkuus on huono. Edellinen korjaaja korjasi piipun, mutta koneistoa ja hoppia saisi vielä säätää. Ase on erittäin työmaa, korjaukseen saa mennä kauankin. Laittakaa viestiä jos meinaatte pystyvänne korjaamaan kyseisen aseen. Asun linnainmaan lähettyvillä.

samppa

• Käyttäjä
Vs: Korjaaja Ak47 inferno gen1:lle.
« Vastaus #1 : 30 Elokuu, 2017, 20:25:38 »
Joo kaks tyyppiä on jo yrittäny aseen korjausta, ase ei vieläkään ammu tarkasti, haluaako joku muu vielä yrittää?

Semitin

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • "Sieltä se Roope tulee ja ampuu vaan kaikki"
« Vastaus #2 : 30 Elokuu, 2017, 21:50:42 »
Toi linkki http://pirkanmaasoft.info/forum/index.php/topic,157.0.html ainakin Pirilä (nick: Nosferatu) ja Sauli (nick: Gummigana) on kuulemma aika eteviä tapauksia
« Viimeksi muokattu: 30 Elokuu, 2017, 21:55:02 kirjoittanut Roopeos »
Pysyt:
-LCT AK74M
-Lonex MK18
"Tässä ois vaihteeksi tällästä vikaa"

samppa

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 30 Elokuu, 2017, 21:58:47 »
Gummigana oli ton aseen edellinen korjaaja ja se sano et: "Oon tota ak:ta nyt 10+ tuntii ihmetellyt. Oon kokeillu eri piipuilla, hoppiyksiköillä, kumeilla & gearboxeilla, eikä siitä millään ole pelitehokasta saanut. Kyllähän tohon jokin syy on miksi räkii noin epämääräisesti, mut mulla ei yksinkertaisesti aika enää riitä ja näinollen on pakko nostaa ködet pystyyn. Tuu hakee ase pois, oot valitettavasti omillas."

Nakkis

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 31 Elokuu, 2017, 01:16:33 »
Hei!

Olen itse tapellut hyvin pitkän tovin AK -sarjalaisten kanssa myös. Normaalin rataslaatikon kanssa ei ole ongelmaa, mutta paineilman kanssa alkaa heti kranttuilemaan. Pitkälti samassa veneessä.

Mikäli saat käsiisi, tai voit lainata jostain esimerkiksi VFC/Maruin AK:ta, kokeile upottaa paineilmat sinne. Joskus aseen aihio itsessään voi olla ongelma.