Kirjoittaja Aihe: Vanhemmat softaajat?  (Luettu 13395 kertaa)

Xrust

• Käyttäjä
Vs: Vanhemmat softaajat?
« Vastaus #15 : 07 Helmikuu, 2014, 10:53:41 »
Itse olen 25 ja olis tarkoitus tulla innostuttaa nuorempi kaiffari mukaan ja väkisinhän siinä tulee vähän ammuskeltua. Nyt tietysti olis kivaa ku löytyis lähempää mun ikäistä porukkaa.

jarsci

• Vieras
« Vastaus #16 : 07 Helmikuu, 2014, 13:20:37 »
Tervetuloa molemmat! Itse olen 23-vuotias toimikuntalainen, hihasta saa tulla nykimään, jos on kysyttävää. 

Xrust

• Käyttäjä
« Vastaus #17 : 07 Helmikuu, 2014, 14:21:32 »
Noonni!

Hyvä tietää et on vähän vanhempaakin porukkaa =) Viimeks kun softasin niin olin 17vuotias ja satakunnassa pääasiassa. Nythän olis taas kiinnostusta =)
Täytyypi tulla Deconille lippaita tyhjentelee =)

Endar

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #18 : 05 Kesäkuu, 2015, 12:02:41 »
Vanha aihe, mutta so not. Itse olen 28, kohta 29-vuotias perheellinen mise. Vanhemmat pelaajat saattanevat tunnistaa, aikanaan tuli kuitenkin lähemmäs 10v pelailtua pirkanmaalla&ympäri Suomenmaan. Nyt tuli aika paluulle, pitkään sitä tosin miettinyt. Kiitoksia vain Munkille, vaimo ei oikein tykännyt L96:sta... :D Viikonloppuna alkaa Ghillien teko jne. Lempäälään tarkoitus tulla puskiin piilottelemaan, jäsenyydenkin ajattelin tässä piakkoin pistää vetämään. Käykö teitä aikuisia Lempäälässä kuinka pelailemassa?

-Endar
-The value of your life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. - Soichiro Honda

L4teK01

• Vieras
« Vastaus #19 : 05 Kesäkuu, 2015, 13:43:17 »
Vaikka en itse vielä ole lähelläkään 18v:tä mutta sen voin sanoo että sunnuntaipeleissä on yleensä puolet nuoria ja puolet vanhempia.

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
« Vastaus #20 : 05 Kesäkuu, 2015, 15:49:07 »
Endar, kyllä meitä vanhempia pelaajia käy hyvinkin paljon. Itseasiassa, kokoajan enenemissä määrin. Ikäjakauma on tällä hetkellä ilahduttavan tasainen, nuorista ninjoista meihin vanhempiin nelikybäisiin (ja päälle) pelaajiin sekä kaikki siltä väliltä. Näin hihavakiolla heitettynä olet pikkaisen Pirkanmaasoftin keskivertoharrastajan keskiarvoikää vanhempi, mutta et hirveän paljon.

Ghilliellä tai ilman, mukaan vaan, ehdottomasti!

L4teK01

• Vieras
« Vastaus #21 : 05 Kesäkuu, 2015, 18:32:38 »
Kuten voit tän aiheen alusta lukee Nran alotti tän aiheen ja nykyää pällistelee puheenjohtajana tuolla. Samaa asiaa sekin kysy ja jatko ku innostu. Nikolle respektii siitä:)

-Late

JKE76

• Käyttäjä
« Vastaus #22 : 05 Kesäkuu, 2015, 22:06:27 »
Moro.

Mulla ikää 39 ja harmittaa niin peevelisti kun en aikaisemmin alottanu. Pojan softaamista olen kyllä sivusta seurannu ja rahoittanut. Nyt keväällä aloittelin ja aikaisemmin käynyt värikuula touhuissa. Kyllä tää on moottoripyöräharrastuksen jälkeen toisiks parasta hommaa mitä voi tehdä housut jalassa😉

T:Jani

Endar

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #23 : 06 Kesäkuu, 2015, 07:43:21 »
Itse en tosiaan ole siis ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, kuitenkin lähemmäs 10v tuli aikanaan harrastettua. Sitten mukaan tuli autoharrastus, työt, perhe jne jne. Ei kerennyt enää. Mutta nyt tuli sopiva pyssykkä tarjolle niin olihan se pakko lunastaa itselle. Mielenkiintoista nähdä onko muita tuttuja kuin remu enää messissä... Ja harvinaisen totta, että on autojen jälkeen parasta mitä voi housut jalassa tehdä.;)
-The value of your life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. - Soichiro Honda