Kirjoittaja Aihe: Lct vs E&l  (Luettu 2462 kertaa)

jägermeister

• Käyttäjä
  • I SAID COME IN DON'T STAND THERE !
Lct vs E&l
« : 12 Joulukuu, 2016, 20:12:12 »
Mietiskelin tässä uuden aseen ostamista,  ja huomasin että Lct sekä E&L kumpikin valmistavat laadukkaalta vaikuttavia teräsrunkoisia aseita, ja kiinnostaisi tietää, onko kenelläkään kokemusta kyseisten valmistajien aseista, ja kumman valmistajan aseet ovat mielestänne laadukkaampia?
Go home G.I

Eero

• Käyttäjä
Vs: Lct vs E&l
« Vastaus #1 : 12 Joulukuu, 2016, 20:27:13 »
Ittellä ollu E&L kalashnikovi hieman päälle vuoden ja voin sanoa että aivan perkeleen laadukas vehje. Ulkoisesti runko erittäin laadukasta terästä ja hyvin viimeistelty. Sama laatu pätee myös sisäosissa. Ainoo mitä itte on aseelle tarvinnut tehä on sylinterin tiivistys ja rasvojen vaihto.

Nosferatu

• Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
Vs: Lct vs E&l
« Vastaus #2 : 12 Joulukuu, 2016, 21:31:11 »
Mulla on LCT:n nelisen vuotta vanha AK ja pari vuotta vanha AS Val. Molemmat ovat nähneet erittäin rankkaa käyttöä viikonloppupeleissä ja pidemmissä skenaariopeleissä. Ulkoisesti molemmat ovat kestäneet hyvin ilman isompia moitteita. Sisäosat ovat myös olleet erinomaisia. Yhdistyksen vuokra-aseet ovat myös LCT:n valmistamia, eivätkä aloittelijat ole saaneet niitä vieläkään rikki.

E&L:n aseita en itse omista, mutta olen kuitenkin sellaisella pelannut. Mielestäni LCT tekee hieman parempaa jälkeä ulkoisissa ja sisäisissä osissa. Lisäksi olen useampia käyttäjäkokemuksia lukeneena huomannut, E&L:n aseet olisivat herkempiä hajoamaan heikkolaatuisen teräksen vuoksi. E&L uittaa aseensa rasvassa tehtaalla, mikä antaa oikean aseen ja laadun fiiliksen, johon monet arvostelijat menevät usein lankaan. Siksi suosittelisinkin enemmän LCT:n aseita.