Kirjoittaja Aihe: Kadonnut: arvomerkki  (Luettu 3952 kertaa)

karppa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 7
Kadonnut: arvomerkki
« : 19 Elokuu, 2012, 19:44:44 »
Elikkä kadonnut arvomerkki. Se tippu deconille 19.8. Huomasin vasta kotona sen. Siitä on tippunu se toinen natsa. Jos löydät laitathan viestiä sähköpostiini : kareltapaila@windowslive.com, KIITOS.