Kirjoittaja Aihe: Semisääntö talossa  (Luettu 3462 kertaa)

Lassi-

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Hathat.
Semisääntö talossa
« : 28 Heinäkuu, 2012, 03:00:30 »
Tuli tässä kaverin kans mietittyä et mites tossa talon semi only säännössä pätee jos aseessa (AEG) Sector Gear pyörii sen verran nopeasti että Cutoff vipu ei joka kerta ehdi väliin vaan ratas jatkaa pyörimistä ja ampuu satunnaisia 2 laukauksen "Burst" laukauksia kertatulella. Muutaman henkilön tiedän jolle Jarno antoi pelejä vetäessään luvan pelata talossa kertatulella joka ampui satunnaisesti 2 laukausta sillä ideologialla että se on semi koska cut off vetää väliin, vaikka ase ehtisi ampuakin 2 laukausta. Haluaisin Hallituksen mielipiteen asiaan, itse olen Jarnon kannalla tässä asiassa tosin. Koska tällä hetkellä kummatkin aeg't ampuu satunnaisia 2 laukauksen "bursteja". =)
Airsmith, as in airgundoctor.

uka

• Käyttäjä
Vs: Semisääntö talossa
« Vastaus #1 : 28 Heinäkuu, 2012, 03:08:59 »
Vaikken vaikutusvaltaa omista, kuin pelienvedoissa niin aseen mukaan noita poikkeuslupia voisi jakaa. Sekin jos tuollaisella burstitykillä saat semitettyä nopeemmin, kun ammuttua sarjaa maruin pyssyllä ei ole varmaan fiksu idea päästää kylvään kuulaa sisälle... Eli mielipiteenä näiden aseiden hyväksytys pelinvetäjän vastuulle vaatimuksena, että kuulakylpy katkeaa inhimillisen nopeasti, kun semiä käytetään.

k4meli

• Käyttäjä
  • Pinkiponkii
« Vastaus #2 : 28 Heinäkuu, 2012, 08:25:51 »
Tämä semi sääntöhän on ennenkaikkea tarkoitettu parantamaan turvallisuutta.

Itse asiaan, Uka puhuu ihan asiaa. Pelinvetäjän puheille ja hän tekee päätöksen että saako aseella pelata, tällöin karsitaan nämä Petteri 9v joilla liipasin on turhan herkkä :)

SamP

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 06 Syyskuu, 2014, 00:03:13 »
Entäs päteekö tää sääntö sillonki jos on sähkökäyttöne pistooli joka ampuu 0,6J?

Nosferatu

• Toiminnanjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
« Vastaus #4 : 06 Syyskuu, 2014, 00:15:42 »
Kyllä pätee.