Kirjoittaja Aihe: Mitä kuulia kannattaa käyttää?  (Luettu 3954 kertaa)

Janssoninkiusaus

• Käyttäjä
Mitä kuulia kannattaa käyttää?
« : 20 Tammikuu, 2020, 00:10:59 »
Moro, Olen vielä aika uusi airsoftiin joten olen tähän asti käyttänyt diablon kuulia. Olen kuullut että ne ovat huonoja joten olen katsellut muita vaihtoehtoja. Olisko G&G kuulat hyviä? Tai BLS?

Henkka03

• Käyttäjä
Vs: Mitä kuulia kannattaa käyttää?
« Vastaus #1 : 20 Tammikuu, 2020, 08:08:10 »
G&G ja BLS on oikein mainioita kuulia.
Peleissä ainakin kerran vuodessa...

Endar

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #2 : 20 Tammikuu, 2020, 09:54:21 »
G&G on todella hyvä kuula. Samoin esim. Tippmann joita saa melko edukkaasti myös esim Atomista. Yleensä kannattaa välttää kaikkia halppiskuulia niiden aiheuttamien syöttöhäiriöiden, jumittumisten ym. takia. Myös tarkkuus on paremmissa kuulissa ihan omaa luokkaansa.
-The value of your life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. - Soichiro Honda

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
« Vastaus #3 : 20 Tammikuu, 2020, 10:24:31 »
Kuulat ovat älyttömän tärkeä asia, ehkäpä tärkeämpi mitä porukka monesti ajattelee. Kuten Endar tuossa sanoikin, huono kuula on epätarkempi ja esimerkiksi likaa aseen piippua enemmän. Ollaan testattu hirveä määrä erilaisia kuulia ja yleistyksenä, huonoilla kuulilla osuma-alue 40m-50m matkalla on torso, kun taas hyvillä kuulilla pään kokoinen. Eli huonoilla kuulilla aseesi on epätarkka ja ammut ohi, hyvillä osut.

Tällä hetkellä varma valinta on G&G, Tippman sekä BLS. Muitakin hyviä kuulia on, mutta noi on havaittu hyväksi vuosien kokemuksella. Kuulan painoista varma valinta on .25g, moni (meikäläinen mukaanlukien) käyttää .28g kuulia.

Semitin

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • "Sieltä se Roope tulee ja ampuu vaan kaikki"
« Vastaus #4 : 20 Tammikuu, 2020, 11:07:14 »
Tippmannin,G&Gn ja BLS:n kuulien lisäksi täytynee mainita Nuprollin RZR ja Madbull-merkkiset biokuulat, todella hyviä nämäkin.

Kauppaan kannattaa jättää mm. Juurikin Diablot,Gunfire Rockets,BB King ja Specna Armsin Core-kuulat. Näiden kanssa ei ole ollut kuin ongelmia

Pysyt:
-LCT AK74M
-Lonex MK18
"Tässä ois vaihteeksi tällästä vikaa"