Nyt olisi vielä mahdollisuutta viikkopeleihin, huomenna torstaina 10.10. klo 17:00 ->. Saapi tulla hieman myöhemminkin.
Huom, pimentyvien iltojen takia, nämä alkaa olla vuoden viimeisimpiä valoisalla pelattavia viikkopelejä.
Paikkana Lempäälän Jättömaa. HUOM! Pelien aikataulu normaalia myöhempi, aloitetaan klo 17:00 ja pelataan noin klo 20:00 asti. Tämänkin jälkeen saa luonnollisesti pelata, kunhan paikalla on joku Pirkanmaasoft ry:n täysi-ikäinen jäsen joka ottaa pelien vetovastuun.
Vastaa tähän ketjuun taikka laita yksityisviestiä jos olet tai olette tulossa, pidetään pelit jos halukkaita ilmaantuu keskiviikko-iltaan mennessä yli kymmenen
Pelaajia tällä hetkellä - 10 PELIT PIDETÄÄN