Kirjoittaja Aihe: Specna Arms kuulat ja viriosat  (Luettu 390 kertaa)

Pavetsi

• Käyttäjä
Specna Arms kuulat ja viriosat
« : 28 Joulukuu, 2018, 10:10:58 »
Moi

Ostin tossa hetki sitten Specna Armsin muovirunkoisen pyssyn ja olin positiivisesti yllättynyt laatuun suhteessa hintaan. Aloinkin sitten miettimään että sitten ku tarve virittämiselle ilmenee niin sattuisivatkojat myös Specna Armsin viriosat olemaan yhtä hyviä. Niitä saa melko halvalla esimerkiksi Gunfirestä. Kuulia saisi myös halvalla mutta luultavasti eivät ole yhtä hyviä kuin G&G kuulat. Onko kellään kokemuksia?

joksu

• Käyttäjä
  • Assghanistan, I see...
Vs: Specna Arms kuulat ja viriosat
« Vastaus #1 : 28 Joulukuu, 2018, 14:15:29 »
Moro! Mulla on ainakin kokemusta specnan kuulista. Sanoisin että ihan mukavia kuulia, kaukana kilo9 oksennuspalloista mutta myös melko lailla GG:n kuulia huonompia. Tosin en usko että specnan halvimmat pyssyt ovat hopinkaan puolesta niin hyviä että tuola hirveän suurta merkitystä on. Sanoisin ainakin kuulien puolesta että kannattaa etsiä halpaa GG tai vielä halvempaa kuulaa, BLS:sää. Itse en ole BLS:sää testannut mutta monen tutun kokemukset erinomaisia.
Adidas or Nike? LCT or E&L?

Roopeos

• Käyttäjä
  • "Taas se pääsee flexaan sen Glockilla"
Vs: Specna Arms kuulat ja viriosat
« Vastaus #2 : 28 Joulukuu, 2018, 19:31:52 »
Päivää hyvää!

Todettakoon, että vaikka en ole perus Specnan palloja laittestani läpi ajanut, Specnan Core-kuulia olen...tai siis olisin ajanut jos olisivat toimineet. Eivät nimittäin syöttäneet kunnolla, lentorata heitteli melko pahasti ja muuta shaibaa. Ei Roopen hyväksyntäleimaa.

As Joona sanoi, G&G on hyvä Biopallo. Itte oon testannut myös BLS, oikein jees pallo oli. Lisäksi Nuprollin RZR biokuula on oikein hyvä omien ja parin muun kokemusten mukaan. Gunfiren Rocketsit kannattaa jättää välistä suosilla. Ja ne Diablot ;)
Tokyo Marui G17 GBB(Toimii)
LCT As Val (Toimii)
G&G Cm16 (Siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
 2/3,aika hyvin hei