Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Yleistä airsoftia
»
M14 Maruin akkuliitin..Help
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: M14 Maruin akkuliitin..Help (Luettu 4143 kertaa)
Lintsu64
Käyttäjä
Viestejä: 10
M14 Maruin akkuliitin..Help
«
:
27 Tammikuu, 2018, 16:52:06 »
Remu..paas tullen huomenna liittimen kanssa peleihin ! Saa muutkin auttaa, mä maxan kyllä ! T: J. Lintonen
Kirjattu
joksu
Käyttäjä
Viestejä: 119
Vs: M14 Maruin akkuliitin..Help
«
Vastaus #1 :
27 Tammikuu, 2018, 18:15:26 »
Voin laittaa Remulle tekstaria että ottaa liittimiä mukaan niin tavoittaa. Kun eihän se
jaksa
ehdi foorumia lukea
E: Kysyin, tulee ja ottaa.
E2: Roope DEAL WITH IT
«
Viimeksi muokattu: 27 Tammikuu, 2018, 20:17:51 kirjoittanut joksu
»
Kirjattu
Semitin
Toimikunta
Käyttäjä
Viestejä: 164
"Sieltä se Roope tulee ja ampuu vaan kaikki"
Vs: M14 Maruin akkuliitin..Help
«
Vastaus #2 :
27 Tammikuu, 2018, 20:13:49 »
Joona,mä laitoin viestiä remulle jo 17.02,oot turha äijä😜
Kirjattu
Pysyt:
-LCT AK74M
-Lonex MK18
"Tässä ois vaihteeksi tällästä vikaa"
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Yleistä airsoftia
»
M14 Maruin akkuliitin..Help