Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Pelit ja tapahtumat
»
Tietääkö kukaan?
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Tietääkö kukaan? (Luettu 5003 kertaa)
Eero
Käyttäjä
Viestejä: 11
Tietääkö kukaan?
«
:
06 Maaliskuu, 2016, 10:30:17 »
Onko remu tulossa tänään 6.3 Lempäälän peleihin? Olis pakottava tarve käydä kuulaostoksilla.
Kirjattu
Nosferatu
Puheenjohtaja
Administrator
Käyttäjä
Viestejä: 671
Vs: Tietääkö kukaan?
«
Vastaus #1 :
06 Maaliskuu, 2016, 11:02:17 »
Näissä tiedusteluissa suosittelisin ottamaan yhteyttä suoraan remuun. Yhteystiedot löytyvät nettisivuilta.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
PIMS Ry Keskustelufoorumi
»
Yleinen keskustelu
»
Pelit ja tapahtumat
»
Tietääkö kukaan?