Kirjoittaja Aihe: Tietääkö kukaan?  (Luettu 5001 kertaa)

Eero

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
Tietääkö kukaan?
« : 06 Maaliskuu, 2016, 10:30:17 »
Onko remu tulossa tänään 6.3 Lempäälän peleihin? Olis pakottava tarve käydä kuulaostoksilla.

Nosferatu

  • Puheenjohtaja
  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 671
Vs: Tietääkö kukaan?
« Vastaus #1 : 06 Maaliskuu, 2016, 11:02:17 »
Näissä tiedusteluissa suosittelisin ottamaan yhteyttä suoraan remuun. Yhteystiedot löytyvät nettisivuilta.