Päivää,
sain yön pikkutunteina aivan hillittömän idean (kokeilla) lähteä tänä vuonna johonkin isompaan airsoft -tapahtumaan. Ihan ensimmäistä kerran elämässäni.
Onko pirkanmaasoftin porukkaa lähdössä alustavasti tänä vuonna esimerkiksi joihinkin näistä ehasan tapahtumista? Kyllä, ei, Kanada?