Kirjoittaja Aihe: Lauran kuvailut ~  (Luettu 3915 kertaa)

Hurtless

• Käyttäjä
Lauran kuvailut ~
« : 01 Joulukuu, 2015, 20:00:00 »
Heippa hei! Mäkin nyt kirjauduin tänne, kun luultavasti tuun useemminkin mukaan katselemaan ja kuvailemaan pelejä! :)) Tää oli tosiaan mun eka kerta ikinä, kun kävin peleissä ja tuli aikalailla alkuun vaan katseltua ja kuljettua Nancyn perässä, koska ei heti uskaltanu mennä tulilinjalle. :3  Jäi ekalta kerralta siis kuvailut hiukan vähäisiksi (ehdin vain kahden viimeisen pelin aikana kuvata). Mulla oli tosi hauskaa, raitis ilma teki hyvää ja panttivankina oli jännää olla! :) Kiitos kaikille kivasta kokemuksesta, tuun mielelläni uudestaankin!! :D

Tässä ois nyt linkkiä sitten näihin mun vähäisiin kuvamateriaaleihin (Lempäälä 29.11.2015) -- > https://goo.gl/photos/EeXpJi1xFptBnpmX7
Jos jotakin kuvaa haluu lisäillä, niin voi laittaa vaikka facebookissa @Laura Eerika tai instagramissa @Hurttless

Terveisin, Laura :3
« Viimeksi muokattu: 01 Joulukuu, 2015, 20:17:19 kirjoittanut Hurtless »

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
Vs: Lauran kuvailut ~
« Vastaus #1 : 01 Joulukuu, 2015, 23:09:51 »
Mukava kun kävit piipahtamassa ja tervetuloa vaan paikalle kun siltä tuntuu. Hienoja kuvia, pari erittäin nättiä silhuettia jotka päätyvät kyllä instaan.

Annetaan ensikerralla panttivangille pyssy ja pieni määrä panoksia, pääset vielä enemmän fiiliksiin. ;)

Hurtless

• Käyttäjä
Vs: Lauran kuvailut ~
« Vastaus #2 : 02 Joulukuu, 2015, 17:08:41 »
Kiva, että kuvat kelpaa! Itse kattelin kanssa, että ne pari kuvaa susta oli ainoita johon olin ite tyytyväinen. :DD Yllättävän vaikee on kyllä päästä pelaajien lähelle, sillee ettei itse saa kuulaa tai ole toisten tiellä. Mut harjotus tekee mestarin, ens kerralla paremmat kuvat! :)