Nyt olisi mahdollisuus kenties vuoden viimeisiin viikkopeleihin, tämän viikon keskiviikkona. Hämärä alkaa tulla jo senverran aikaisin, että syksymmällä/talvemmalla viikopelejä ei enää näillä näkymin järjestetä.
Paikkana Lempäälän Jättömaa. HUOM! Pelien aikataulu normaalia myöhempi, aloitetaan klo 16:00 ja pelataan hämärään (noin klo 19:30) asti. Paikalle saa saapua neljän jälkieenkin.
Vastaa tähän ketjuun taikka laita yksityisviestiä jos olet tai olette tulossa, pidetään pelit jos halukkaita ilmaantuu keskiviikkoon mennessä yli kymmenen.
Pelaajia tällä hetkellä: 15+, pelit pidetään. Ilmoita toki jos olet paikalle tulossa.