Kirjoittaja Aihe: Itse modatun semisniperin hyväksyttäminen  (Luettu 1927 kertaa)

Prosofter97

• Käyttäjä
  • Miksi tehdä muuta kun voi softata?
    • Koodikauppa.com
Itse modatun semisniperin hyväksyttäminen
« : 25 Elokuu, 2015, 20:56:46 »
Eli pitääkö itse sarjatuliaseesta muokattu semisniper hyväksyttää pelinvetäjällä ennen pelejä? Lueskelin täällä foorumilla asioita ja ymmärsin näin.
Myöskin riittääkö semisniperissa se että fireselectoria on muokattu sisäisesti siten että cutoff ottaa aina kiinni riippumatta tästä fireselector vivun asennosta?
"Guns don't kill people but 5.56 mm holes in their vital organs do..."
Tänne tulossa hyviä pelejä ja hyviä hintoja.

Haapanen

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
Vs: Itse modatun semisniperin hyväksyttäminen
« Vastaus #1 : 25 Elokuu, 2015, 21:17:12 »
Mitään virallista pakkoa ei ole, mutta suotavaa se on tulla näyttämään jollekkin toimikunta/hallituslaisellle.

Ja siis mainitsemasi tapa on yks keinoista jolla aeg saa munnettua vain semiin kykeneväksi. Itse tekisin sen sähköisesti mosfetilla(merf 3.2/ascu) joihin pystyy ohjelmoimaan safe- semi-semi moodin. Tällä tavalla voit välttää semijumia joka on vaikea poistaa ilman avaamista, kun ei ole sarjaa käytettävissä.

Pappasoftaaja

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 25 Elokuu, 2015, 21:48:00 »
Otsikosta tuli mieleen että kaupasta saa valitettavasti noita semi snipuja. Joten ne on väsättävä itse.

E: korjasin kirjoitus virheitä
« Viimeksi muokattu: 02 Huhtikuu, 2016, 15:35:59 kirjoittanut Pappasoftaaja »
Tie sydämeen käy airsoftin kautta

L4teK01

• Vieras
« Vastaus #3 : 25 Elokuu, 2015, 22:22:37 »
Yks maaginen konstihan on juottaa jotain metallia siihen tulenvalitsimeen siten että sarjalle ei voida vaihtaa. Toimii koska et pysty kesken pelin alkaa ammuskeleen sarjaa mutta semijumi on taas sitten yksi ongelma

Prosofter97

• Käyttäjä
  • Miksi tehdä muuta kun voi softata?
    • Koodikauppa.com
« Vastaus #4 : 26 Elokuu, 2015, 07:37:08 »
Okei. Itselläni ei ole ilmennyt tuota semijumia ikinä. Mutta kyseessä ei olekkaan m4 malli joissa tätä kuulemma esiintyy paljon.
"Guns don't kill people but 5.56 mm holes in their vital organs do..."
Tänne tulossa hyviä pelejä ja hyviä hintoja.