Kirjoittaja Aihe: Mitä airsoft kauppoja suosittelette?  (Luettu 5549 kertaa)

Kassu

• Käyttäjä
Mitä airsoft kauppoja suosittelette?
« : 10 Elokuu, 2015, 16:15:32 »
Mitä airsoft kauppoja suosittelette tai mistä itse olette ostaneet. Etsin tarkkaria 2,5j, mutta en ole löytänyt ja eikös suomesta ole aivan liian kallista? Ilmoitelkaa omia suosikkejanne/valintojanne.
Kiitos jo näin etukäteen :)

mika95

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
Vs: Mitä airsoft kauppoja suosittelette?
« Vastaus #1 : 10 Elokuu, 2015, 17:49:21 »
Itse olen tykännyt käyttää gunfire.pl sijaitsee puolasta. Tilasin sieltä aseen ja kamaa hyvin tuli nopeasti perille ilman mitään ongelmaa.
Gear. Always more gear.

Laurunen

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 10 Elokuu, 2015, 17:52:16 »
Ihan hyviä ulkomaalaisia kauppojan on gunfire.pl ja taiwangun.pl ja suomessa milgear ja tradesoft.

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
« Vastaus #3 : 10 Elokuu, 2015, 18:17:47 »
Ihan huomiona, kaupasta et saa hyvää tarkkuuskivääriä suoraan hyllystä. Tarkkuuskiväärit vaativat hyvin toimiakseen (jotta ampuu tarkasti sekä luotettavasti kauas) muokkaamista ja virittelyä aikalailla.

Käytetty tarkkuuskivääri on hyvä valinta, vaatii toki hieman perehtymistä sekä testaamista ennen ostamista. Tuohon 2,5J luokkaan suosittelen 2,25J alle ampuvaa semitarkkaria eli DMR-kivääriä. Toimii sähköllä ja ampuu huomattavasti nopeammin kuin jousiviritteinen kivääri.
(Esim. meikäläisellä on myynnissä pirun hyvä 2.2J ampuva DMR, löytyy myynti-ilmoituksista.)

isto

• Käyttäjä
  • Hatulle on aina käyttöä
« Vastaus #4 : 11 Elokuu, 2015, 00:07:45 »
Jep,
Mikäli väkisin haluaa tuollaisen 2.5-3J ampuvan kiväärin saa sen helpoiten mainituilta Puolalaisilta toimijoilta. Tilauksen yhteydessä voi kertoa viritason ja sen saa yleensä samaan rahaan. Kannattaa huomata, että molemmilla puljuilla nykyisin minimiraja maksuttomalle toimitukselle. TG kai 300 ja GF 180e.

Toinen asia sitten kuten Niko totesi, että eihän sillä osu mihinkään. Aseeseen pitää lisäksi luultavasti vaihtaa ainakin hoppikumi, mahdollisesti koko yksikkö.
Tarkkuuspiippu voi myös olla tarpeen.
Minulla on nyt n.500 kiinni vesurissa ja vieläkään tarkkuus ei ole haluttua luokkaa, luultavasti hopin väärän suuntauksen takia. Kiertää vasemmalle, ei sentään viherrä lisäksi.
Vanhan liiton miehet (jousi+PDIn sisuskalut) lienevät käyttäneen jonkun satkun lisää.

DMR voi olla hyvä ajatus, minullakin yksi kaupan.
Sen hyvä puoli on ampumisen keveys ja nopeus: minttuja voi kylvää kymmeniä minuutissa halutessaan eikä tarvitse tuskailla pultin kanssa. Tyylikysymys, minulla on kyllä M15 DMR aihiokin työn alla laiskojen päivien varalle.

Osta käytetty kohtuuhintainen tarkkari ja kokeile sillä. Mikäli se maistuu, päivitä. Monelle ei sovi.

reflex

• Käyttäjä
  • youtube.com/v/9gYvW0nwkwM
« Vastaus #5 : 11 Elokuu, 2015, 01:06:42 »
WGC Shop ja Redwolf Airsoft ovat molemmat +15 vuotta toimineita ja luotettavavia kauppoja. Sanoisin että ilman näitä kauppoja olisi 2000-luvun alussa monen harrastus loppunut tai jäänyt aloittamatta kokonaan.

Yksi vaihtoehto on se että otat noista toisen asiakaspalveluun yhteyttä ja selität onko mahdollista että tämä haluamasi ase tulee sinulle kustomointuna juuri näillä haluamillasi spekseillä. Vaatii tietysti kielitaidon. Jos hyväksyt tarjouksen saat maksutiedot ja siinä vaiheessa PayPal tunnukset on hyvä olla olemassa. Paketin jäädessä suomen tulliin sinuun otetaan yhteyttä valitusta toimitustavasta riippuen. Tullaus onnistuu netin kautta ja Tampereella on tullin toimipiste.

Jos päädyt ulkomailta tilaamiseen kannattaa ensimmäisenä aloittaa selaamalla noiden kauppojen viritysosalistoja ja kirjaamalla ylös mitä osia haluat aseesi, tiedät sitten mitä ase on syönyt (ja myös sen takia että tiedät mitä kaikkea tavaraa on olemassa ja mitä siitä kannattaa maksaa).

^Ylläoleva ei varsinaisesti ole suositus koska en ole itse käyttänyt kummankaan kaupan kustomointipalveluita; Olen ainoastaan tilannut tavaraa hyvällä menestyksellä mutta tulipahan kerrottua että vaihtoehtoja on. Laajan valikoiman ja luotettavuuden vuoksi voin kuitenkin suositella näitä kauppoja siinä tapauksessa jos päädyt siihen että ostat vaan aseen + osat ja aseen virittää sinulle joku suomessa.
web.archive.org/web/20150521021815/sofmag.com/ten-years-to-the-day
en.wikipedia.org/wiki/Black_Hawk_Down_%28film%29
en.wikipedia.org/wiki/American_Sniper
en.wikipedia.org/wiki/12_Strong
en.wikipedia.org/wiki/Act_of_Valor
en.wikipedia.org/wiki/Forces_sp%C3%A9ciales
en.wikipedia.org/wiki/Elite_Squad