Kiitoksia kaikille nopeasta vastauksesta!
Nuo ESS:n Crossbowit oli itseasiassa minunkin harkintalistalla jonkin aikaa, juurikin sen takia mitä niistä on lueskellut ja kuinka paljon niitä näkyy peleissä. Kuitenkin kyseisten lasien malli (ulkonäkö ja muoto) ei oikein miellytä minun silmääni ja olen lähestulkoon varma, etteivät ne minun päässäni näyttäisi ollenkaan hyvältä. Kyllä, olen hieman hankala, vaikka kyse pitäisi olla silmien turvallisuudesta eikä ulkonäöstä.

Unohdinkin mainita tuossa alkuperäisessä viestissäni, että yksi ominaisuus mitä laseilta toivoisin vielä lisäksi olisi se, että niitä voisi käyttää tyytyväisin mielin muussakin kuin airsoftissa (eli ihan aurinkolaseina). Näitä kriteerejä seuraten löysinkin nuo Wiley X:n lasit, jotka linkitin alkuperäiseen viestiini. Niistä ei ilmeisesti kuitenkaan ole kokemusta kenelläkään? Ylipäätään Wiley X:n laseista?
Tuo mitä Vhtr mainitsi vaikuttaapi olevan se hankala asia tässä, koska en tunnu löytävän mistään riittävän läheltä liikkeitä, joissa pääsisi harkitsemiani laseja sovitteleen. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäänee se, että pääsisi peleissä sovittamaan jonkun muun samanlaisia laseja. Tai onhan verkkokaupoissakin noita tyytyväisyystakuita, jotka mahdollistavat tuotteiden sovittamisen. Itselleni on juurikin todella tärkeätä se, kun joku maksaa satasen euroa, että olisin myös kaikinpuolin tyytyväinen tuotteeseen.
Kiitoksia teille ehdotuksista, mielipiteistä ja kommenteista!