Kirjoittaja Aihe: kaasu pistooli  (Luettu 4428 kertaa)

jani toivonen

• Käyttäjä
kaasu pistooli
« : 07 Huhtikuu, 2015, 15:25:24 »
kertokaas mikä olisi hyvä kaasu pistooli milgearista koska tuli ostettua noin vuosi sitten sellanen we g17 ja hajos jo ja oli niin huono että en edes viitti korjata

Haapanen

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
Vs: kaasu pistooli
« Vastaus #1 : 07 Huhtikuu, 2015, 16:46:44 »
Moro

Itsellä kokemukset rajoittuvat KJW valmistamiin pyssyköihin, joten niitä minä myös voin suositella.

Erityisesti m9 sarjalaiset ovat tulleet tutuiksi ja hyväksi todetuiksi. Totuus on kumminkin se että mikään ei ole hyvä ellei sitä huolla oikein.  Itse olen käytänyt tuota yksilöä n.5 vuotta ja se alkaa olemaan elämänsä lopussa kuluman takia. EN voi sanoa että KJW metalli olisi heikkoa, sillä olen käyttänyt pyssyä aktiivisesti ja huollotkin on tehty säännöölisesti, mutta kaikki kuluu käytössä.

Toinen hyvä syy mielestäni on hankkia joko m9 (sinisellä suuttimella)ihan sen takia että voit vaihtaa lippaita kaasu ja Co2 välillä. Mielestäni se on hyvä ominaisuus(varsinkin syksyllä), mutta totuus on että ennen kuin saat ne co2 lippaat pitämään mölyt mahassa niin pitää siihen vaihtaa tiivisteet, sopivia tiivisteitä löytää ainakin Motonetistä. Homma ei ole suuri taikka mitenkään erityisen vaikea toteuttaa..

Mutta ihan mielenkiinnosta mikä siinä We g17 meni rikki, sillä voisin olla kiinnostunut sen lunastamisesta itselleni :D

« Viimeksi muokattu: 07 Huhtikuu, 2015, 16:49:13 kirjoittanut Haapanen »

jani toivonen

• Käyttäjä
« Vastaus #2 : 07 Huhtikuu, 2015, 19:32:14 »
se we g17 ei ole ikinä toiminut hyvin ostin sen prosta ja vein takasin ja siellä kokeili ja sano että toimii hoppi säätö ruuvikin pyörii tyhjää ja
siinä ottaa luistin johkin kiinni ja luistin jäää puoleen väliin jasi lentää kaasut aseesta ulos vaikka sitä on huolettu mutta kun ei oo tullu kokeiltuu pitkään aikaan niin lipaskin jo vuotaa toiki neuvojua vois sanoo mikä siinä on jossei se laiteeneen korjaus paljoo kustantaisi niin voisi korjata
« Viimeksi muokattu: 07 Huhtikuu, 2015, 19:41:06 kirjoittanut jani toivonen »

jani toivonen

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 07 Huhtikuu, 2015, 19:46:47 »

Haapanen

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #4 : 07 Huhtikuu, 2015, 21:28:28 »
Moro

Itse en lähtisi tuota mallia ostamaan, sillä mielestäni siitä puuttuu se tärkein ominaisuus eli yhteensopivuus CO2 lippaiden kanssa.

Jos mun pitäis kyseinen pyssykkä uudelleen hommata, jonka varmaan myös teen. Niin ostan sen Puolasta hintansa takia, sillä tolla rahaa saa jo lisää lippaita mukaan.

http://www.taiwangun.com/en/kjw-m9-vertec-full-metal-gas-blow-back-pistol-replica-kjw?from=listing&campaign-id=14  Tuo olisi se pohja pyssy joka soveltuu myös CO2 lippaille.

http://www.taiwangun.com/en/m9-magazine-kjw?from=listing&campaign-id=19 Samaisesta kaupasta löytyy myös lippaita kohtuu hintaan.

Postit tuohon päälle olivat mielesäni noin 16e ja UPS toimittaa koti ovelle. Kaupasta itsellä ei ole mitään huonoa sanottavaa ja esim sähköposteihin vastataan nopeastii..

Jatketaan YV siitä G sarjalaisesta.