Äänestys

Saavun paikalle....

...Todennäköisesti
7 (58.3%)
.... Luultavasti en
5 (41.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Äänestys päättynyt: 12 Heinäkuu, 2015, 22:09:23

Kirjoittaja Aihe: Nuorisopelit 25.4.2015  (Luettu 7045 kertaa)

Haapanen

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
Nuorisopelit 25.4.2015
« : 03 Huhtikuu, 2015, 13:34:59 »
Hei kaikille nuorille kuin vanhemmillekin!

Kuten puheenjohtajamme jo kertoi, junioripelit ovat jo ihan kulman takana. On olemassa kaksi tärkeää syytä miksi haluamme tarjota tällaisen mahdollisuuden. Tärkein on se, että haluamme tarjota nuorille oman tasoista ja ikäistä peliseuraa, jolloin pelit ovat tasapainoisempia ja vähemmän harrastaneet pääsevät kokeilemaan uusia asioita, joita ei välttämättä sunnuntaipeleissä pääse yrittämään. Toinen syy on se että haluamme jakaa vanhempien konkareiden kokemuksia ja tietoja teille nuoremmille, jotta te voisitte hyödyntää tällaisiä taitoja peleissä ja sitä kautta parantua pelaajana. 

Mitä?

Eli 25.4 Lempäälän pelialueella on ensimmäiset junioripelit. Tapahtumassa noudatetaan sunnuntaipeleistä tuttuja pelisääntöjä. Kaikki alle 16 vuotta täyttäneet tai aloittelijat ovat erittäin tervetulleita. Mikäli olet yli 16 vuotias aloittelija ja haluisit osallistua tähän tapahtumaan, ota minuun rohkeasti yhteyttä niin sovitaan asiasta. Tulevaisuutta ajatellen tälläisiä pelejä tullaan järjestämään ainakin kerran kuukaudessa tai useamminkin mikäli riittävää kiinnostusta tapahtumaa kohtaan löytyy.     

Nyt on hyvä syy pyytää sitä vanhempaa mukaan, että tulisi kokeilemaan ja katsomaan millaista harrastus todellisuudessa on. Monet mieltävät sen vain pienten poikien "sotaleikiksi", sellainen mielikuva pitäisi kitkeä ihmisten mielistä pois. Kutsukaa siis ystäviä ja perheenjäseniä paikalle.

Pelit ovat jäsenille ilmaiset, mutta muille pelimaksu on 5€.

Missä?

Nuorisopelejä järjestetään ainakin aluksi Lempäälän pelialueella. Myöhemmin kesällä saatamme kokeilla eri pelialueita.

Milloin?

Jokaisesta pelipäivästä ilmoitetaan foorumilla ja sen löytää myös pelikalenterista. Kuten jo aikaisemmin mainitsin, niin mitä enemmän halukkaita ja innokkuutta tapahtumaa kohtaan löytyy, niin sitä useammin näitä järjestetään.

Sitten lyhyesti päivän aikataulusta:

11.00 Pelinvetäjä paikalla, rohkeasti juttusille, en minä pure.

12.00 Briiffi, käymme säännöt lävitse ja muita päivää koskevia asioita.

14-15 välillä pieni taktiikkatuokio, jossa kerromme vinkkejä vanhemilta pelaajilta ja pääsette kokeilemaan kertomiamme asioita itse. Ensimmäisen kerran asioita ovat turvallinen aseenkäsittely, mikä on hyvä vaatetus/varustus, kommunikaation perusteet ja yleisiä vinkkejä pelialuetta koskien.

17-18 Lopetellaan viimeistään, riippuen pelaajien määrästä ja innokkuudesta.

Tuossa yläpuolella on karkea kuvaus päivän tapahtumista ja kaikki muut ajat saattavat muuttua, paitsi pelinvetäjän saapumisaika ja briiffin alkamisaika.

Päivän pääpaino on kumminkin pelaamisessa ja hauskan pitämisessä. Me emme halua pitää pitkiä luentoja aiheista, mutta haluamme antaa teille mahdollisuuden kehittää itseänne pelaajina.

Peleihin on myös lainattavissa laina-aseita. (sisältää akut, maskin, ja ensikertalaisille kuulat), jos on sellaiselle tarvetta. Ilmoitatte minulle mikäli sellaisen tarvitsette lainaan, jotta osaamme ottaa niitä riittävästi matkaan.

Jos jollain on herännyt kysymyksiä niin minuun saa ottaa rohkeasti yhteyttä, joko

Yksityisviestillä

Naamakirjassa    (Mika Haapanen)

Soittamalla nolla50 3542403 (mikäli en pysty heti vastaamaan niin soitan takaisin mahd. pian)

Ottakaa rohkeasti vain yhteyttä jos on jokin  asia mietityttää, niin minulta saa kysyä ja neuvon/autan mielelläni ja jos minä en tiedä/osaa, niin ohjaan sellaiselle henkilölle sitten kuka pystyy vastaamaan kysymykseen.

Terveisin nuorisovastaava Mika Haapanen
« Viimeksi muokattu: 14 Huhtikuu, 2015, 12:17:15 kirjoittanut Heta »

Haapanen

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
Vs: Nuorisopelit 25.4.2015
« Vastaus #1 : 13 Huhtikuu, 2015, 20:27:56 »
Pistäkääs raksia ruutuun niin tiedetään paljonko on pelaajia tulossa..

L4teK01

• Vieras
« Vastaus #2 : 13 Huhtikuu, 2015, 20:39:49 »
Ilmotan itteni ja 5-6 muuta kaupan päälle.

Rekku

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 14 Huhtikuu, 2015, 07:15:49 »
Minä olen tulossa ja ollaan Nosferatun kanssa sovittu laina ase juttu.

Nran

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
  • Ei se satu.
« Vastaus #4 : 22 Huhtikuu, 2015, 15:48:33 »
Kuulkaas kaikki nuoremmat pelaajat, lajin aloittaneet tai muutenvaan kiinnostuneet. Ensilauantaina pamahtaa!

Nuorisovastaava Haapanen ja Toiminnanjohtaja Pirilä vetävät teille sellaiset pelit ja antavat sellaisia pelivinkkejä että sunnuntaipelien Geardoilla tulee äitiä ikävä! Olen jutellut herrojen kanssa ja teille on tulossa hyvä ja rento pelipäivä. Saatte varmasti hommasta paljon irti, opitte uusia salaisia ninjakikkoja.

Niijahei, tämäkin järjestetään taas teitä pelaajia varten, joten tulkaa paikalle, kyselkää, olkaa aktiivisia. Toimintaa säädetään osallistujien ja osallistujien toiveiden mukaan.

Ja ennenkaikkea, pitäkää hauskaa!

samppa

• Käyttäjä
« Vastaus #5 : 22 Huhtikuu, 2015, 16:06:03 »
Oon tulos ja ehkä 1-2 kaveria

L4teK01

• Vieras
« Vastaus #6 : 22 Huhtikuu, 2015, 16:55:37 »
Sellane vaa tuli mielee et si näitähä on pakko merkata jo aikasemmi kalenterii ja mainostaa peleissä ku meitä nuorempiaha ei niipaljo täällä roikuskele

Haapanen

• Toimikunta
  • Käyttäjä
  • *
« Vastaus #7 : 22 Huhtikuu, 2015, 17:08:18 »
Morjesta.

Juu on tietysti on parempi että mitä aikaisemmin näistä pystytään ilmottamaan niin sen parempi.

Näistä ekoista peleistä ilmotiin n. kuukautta ennen ja itse olen ainakin näistä maininnut aina sen jälkeen itse vetämissäni peleissä. Se on ihan tiedostettua että nuorempi sukuupolvi ei tätä foorumia niin aktiivisesti seuraa ja tuo facebook ryhmäkin on hieman kuollut paikka...

Mutta jos on jotain hyviä ehdotuksia miten informaatio voitaisiin erilaisista tapahtumista parantaa, niin ota vaikka minuun YV yhteyttä tai sitte suoraan PJ puheille jos siltä tuntuu.