En oikein tiedä mitä haet tolla kyselyllä, mutta kerrompa omia kokemuksia liikkeestä.
Monet asiat on siellä halvempia kuin esim. Suomessa.
Itse olen sieltä tilannut tavaroita ja viikon sisään ne ovat aina saapuneet. Tavarat ovat saapuneet 4:5 tilauksen mukaan. Ja sen kerran, kun se yksi tuote puuttui, tuli se ja vähän muutakin seuraavalla viikolla.
Voin suositella liikettä.
Edit: Selvensin tekstiä -Tomppa
Edit2 kiitoksia Tomppa