Kirjoittaja Aihe: Sumrak Maastokuvio  (Luettu 6275 kertaa)

Commissar Fuklaw

• Käyttäjä
  • For the Emperor
Sumrak Maastokuvio
« : 09 Toukokuu, 2013, 01:03:57 »
Terve.

Sellasta vaan ajattelin kysellä että kun tuli hankittua tollane Sumrak kuvioitu Anglija maastopuku, niin tahtoisin tietooni mitkä Venäjän armeijan yksiköt käyttää kyseistä pukua/kuviota. Ja toinen asia. Jos mitenkään liikaa pyydetty niin infoa samaisista yksiköistä jotka käyttää kyseistä kuviota. Esim. Mitä Taisteluliivejä käyttää jne.

Kiitos.
Infantry win firefights. Tanks win battles. Artillery win wars.

Esis

• Käyttäjä
Vs: Sumrak Maastokuvio
« Vastaus #1 : 09 Toukokuu, 2013, 13:59:41 »
Tässä yksi kuva puvusta VDV:llä.

Tässä taas "Recon Company 4th Separate Tank Brigade"

Tässä anglija pukua SOBR ukkeleilla, ei varmaan mitenkään mahdotonta että eksyisi sumrak heidänkin käyttöön.

Smersh taisteluliiviä näyttäisi olevan käytössä.
Venäjä.

Commissar Fuklaw

• Käyttäjä
  • For the Emperor
« Vastaus #2 : 10 Toukokuu, 2013, 09:30:34 »
Thanks. Oisko mitään tietoo paljonko joutuu smersh liiveistä pulittaan rahaa. Oon kuullu et niit kasataan ite osa osalta.
Infantry win firefights. Tanks win battles. Artillery win wars.

Blackscorpy

• Käyttäjä
« Vastaus #3 : 10 Toukokuu, 2013, 12:06:14 »
SPOSNin sivuilla perussetti on 3000-4000 ruplaa (75-100 euroa ainakin parin vuoden takaisen kurssin perusteella). En sitten tiedä miten tuo tilaaminen Venäjältä menee, itse olen vaan käynyt ostoksilla Pietarissa.

Soviet-Propagandassa noin 200 dollaria, postit, tullit ja verot mukaanlukien ~samaa luokkaa euroissa.

Jos et ole Punaliiton foorumeille liittynyt, niin kannattaa. Siellä tietävät paaaaaljon enemmän näistä asioista, ja voipa joku sulle semmoisen liivin myydäkin. Ja Google is your friend! (no okei, ei oikeasti ole, mut...)